Na druhý deň bola Hermiona v Brlohu, aby Ariesovi vzala vlasy na testy DNA. Poslala ju Rose a poslala ju s tým aj rovno do nemocnice, pretože sa tam nechcela stretnúť so Scorpiusom a ani s Dracom Malfoyom.
Hermiona sa usmiala na vnuka, keď za ním prišla. „Je ti tu dobre?"
„Áno, stále sa hráme s Remusom. A kedy pôjdem domov? Je už mama zdravá?"
„Ešte jej je troška zle, ale bude v poriadku, neboj sa," usmiala sa na vnuka. „Myslím, že zajtra si už po teba príde. Len nechcela, aby si aj ty bol chorý a vie, že tu ti bude dobre. Je tu veľa jedla a kakaa, však?"
„Áno, áno," rozprával jej Aries a Hermiona ho nadšene počúvala. Hľadela na chlapčeka a naozaj dúfala, že to je Scorpiusov syn. Predstava, že by jej vnuk bol syn Draca Malfoya jej stále naháňala hrôzu.
„Poď, miláčik, do kúpeľne, nečesal si sa dnes? Vlasky ti stoja," riekla mu a zaviedla ho do kúpeľne, kde mu prečesala jeho blonďavé vlásky. Aries vybehol potom späť do izby, lebo ho volal malý Remus. Hermiona vybrala z kefy na vlasy pár jeho vlasov a starostlivo ich schovala. Potom zbehla dole po schodoch do kuchyne, aby sa rozlúčila s Molly.
„Ako sa má Rose?" spýtala sa jej starostlivo Molly.
„Dosť mizerne," riekla jej Hermiona. „Je tu Ron?"
„Ron tu nebol vôbec," odvetila jej Molly. „Myslela som si, že je doma s vami."
„Nie, nie je," pokrútila hlavou Hermiona. „Nevidela som ho od toho večera, čo bol súd. Večer odišiel."
„Asi bude u Harryho," povedala Molly.
„Asi áno," prikývla Hermiona, ale nebola si tým úplne istá. Stále sa nemohla zbaviť pocitu, že by Ron mohol mať inú ženu. Ale nechcela na to teraz myslieť. Dôležitá teraz bola Rose. To bolo podstatné a Rona bude riešiť potom. Zabudla sa včera Ginny spýtať, či je Ron u nich, ale koniec koncov bola rada, že radšej pravdu nevie. „Pôjdem už zaniesť vlasy do nemocnice na testy DNA."
„Myslela som si, že zostaneš na obed..."
„Prepáč, Molly, ale ja vôbec nemám hlad," pokrútila Hermiona hlavou. „Potrebujem toto všetko vyriešiť. Ohľadom Rose a Ariesa..."
„Je mi to všetko tak ľúto," riekla jej Molly. „Ginny mi vravela, čo si o tom myslíš."
„Moju dcéru niekto očaroval, Molly," prikývla Hermiona. „A ak zistím, že to niekto urobil preto, aby sa pomstil mne a Ronovi, tak prisahám, že ho zabijem! Pretože také veci sa nerobia cez moje deti, to nie!"
Molly, ktorá ju úplne chápala, prikývla.
***
Ron bol naozaj u Harryho a Ginny, pretože nemal chuť byť nikde inde. V Brlohu by do neho mama zapárala, u Daphne by mohol naraziť na Malfoyvcov a byť doma znamenalo neustále myslieť na to, čo sa stalo. Vlastne na to myslel aj keď bol na Grimmauldovom námestí číslo 12. Stále mal obrovskú chuť zabiť Malfoya, priam neuveriteľnú.
Ale Harry na neho dozeral a ak na neho nedozeral Harry, tak to bol James, alebo Lily. Určite na príkaz jeho sestry.
„Nehovor mi, že ty ho nemáš chuť zabiť," povedal Ron Harrymu.
„Naozaj si Hermiona myslí, že niekto mohol Rose očarovať?"
„Očaroval ju Malfoy!" trval na svojom Ron.
Harry si očividne taký istý nebol. „Nuž neviem, Ron. Malfoy rozhodne nie je príkladný človek, ale prečo by to robil? Prečo by toľko ublížil vlastnému synovi? Ak ho chcel rozoštvať s Rose, tak sa to dalo určite aj jednoduchšie."
YOU ARE READING
Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]
Fanfiction„Nie každé rozhodnutie je ľahké, nie každé srdce je krehké, nie každý pocit je rozumný, nie každá myšlienka je čistá..." Rose Weasleyová a Scorpius Malfoy začali spolu randiť ešte počas siedmeho ročníka na Rokforte. Chvíľku po ukončení školy sa s ní...