Scorpius bozk náhle prerušil a okamžite sa spamätal z toho, čo sa stalo. „Rose, prepáč... toto nemôžem."
„Ty prepáč mne, Scorpius," odvetila mu a v tvári sa celá červenala. Cítila to. „Je mi to ľúto. Nikomu o tom nepoviem, neboj sa."
„Som ženatý," vyčítal si stále Scorpius. „Toto som vážne nemal. Surreya, ona..., toto si odo mňa nezaslúži. Takýto ja nie som!"
„Upokoj sa," žiadala ho Rose a chytila ho za ruku. „Ostane to len medzi nami dvoma. Jednoducho zabudni na to, že sa to stalo," radila mu, hoci ju z toho hneď začalo bolieť srdce. Čo vôbec čakala? Že ju Scorpius pobozká, všetko jej odpustí, rozvedie sa a budú spolu? Rose taká naivná nebola.
Scorpius niečo zamrmlal, čo mu nerozumela a potom vytrhol svoju ruku z tej jej. „Musím už ísť," povedal a náhle sa postavil zo schodov na verande. Podal Rose deku a potom sa vyparil tak rýchlo, že sotva stihla zamrkať.
Rose naďalej sedela na terase a sledovala hviezdy. Po toľkých rokoch ju láska jej života opäť pobozkala. A následne si to Scorpius vytkol. Nič iné by od neho ani nečakala, ale aj tak ju to trocha zamrzelo. Čo ak naozaj zabudne na to, že sa to vôbec udialo? Ona nezabudne. Po rokoch to bol jeden z najkrajších momentov, ktoré zažila.
Privrela oči a v mysli si znova a znova prehrávala ten bozk.
„Ach, Scorpius," povzdychla si. „Stále ťa toľko ľúbim, toľko..."
***
Scorpius sa premiestnil domov. Chvíľku stál pred dverami sídla Malfoy Manor a rovnako ako Rose si prehrával ten bozk. A aj jej radu, aby na to zabudol.
„Jednoducho na to zabudni," napodobnil ju. „Kiežby sa to dalo! Do čerta, Scorpius, si idiot!" vyčítal sám sebe. Pretože netušil, ako sa mu podarí, pozrieť sa Surreyi do očí. Pobozkal inú ženu, a tou ženou bola jeho bývalá láska a matka jeho syna. Nemal to urobiť. Prečo to vôbec urobil? Bola to sila okamihu? Čo, do čerta, to bolo?
Napokon vošiel do domu, vybehol schody hore a tajne dúfal, že Surreya už bude spať. Otvoril dvere do spálne a ona ležala v posteli a čítala si Čarodejnicu.
„Ahoj," pozdravil ju.
„Ahoj," odvetila mu, ale neodtrhla pohľad od časopisu.
Hnevala sa. Scorpius si tým bol istý. A aj dobre vedel prečo. Akosi jej zabudol dať vedieť výsledky testov DNA. „Su, prepáč, ja som utekal za Ariesom a zabudol som ti poslať správu. Nakoniec je môj."
„Áno, viem," odsekla. „Povedal mi to tvoj otec."
„Prepáč, nerozmýšľal som. Chcel som vidieť malého," ospravedlňoval sa znova. „Veľmi sa hneváš?"
Surreya položila časopis na nočný stolík a zabodla do neho svoje tmavé oči. „Mohol si mi poslať aspoň hlúpu sovu s odkazom, že je tvoj a že ideš za ním. Vieš ako som sa cítila, keď mi to povedal tvoj otec? Musela som predstierať, že o tom viem. Veľmi sa hanbila."
„Vážne ma to mrzí," zopakoval Scorpius a sadol si k nej na posteľ. „Bol som jednoducho unesený tou správou, že je môj."
„Teším sa, že je," povedala mu.
„Ďakujem."
„Ale už mi nikdy nič takéto neurob, Scorpius Malfoy!" vytkla mu.
Urobil som niečo horšie, pomyslel si Scorpius a mierne od nej odvrátil pohľad. „Neurobím," odvetil a pozrel sa von oknom.
YOU ARE READING
Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]
Fanfiction„Nie každé rozhodnutie je ľahké, nie každé srdce je krehké, nie každý pocit je rozumný, nie každá myšlienka je čistá..." Rose Weasleyová a Scorpius Malfoy začali spolu randiť ešte počas siedmeho ročníka na Rokforte. Chvíľku po ukončení školy sa s ní...