„Tak, čo je také dôležité, Potter?" Draco vošiel do jeho kancelárie na Ministerstve mágie, lebo Potter si ho dal zavolať.
„Posaď sa," povedal Zjazvenec a ponúkol mu miesto oproti sebe.
Draco tak urobil a stále čakal, čo má Potter pre neho také zaujímavé a pevne dúfal, že to bude niečo použiteľne. „Ide o otcovu smrť?"
„Nie," pokrútil hlavou. „Tam sme zatiaľ bezradní, ale neboj sa, Malfoy, pracujeme na tom neúnavne a určite jeho smrť vyšetríme."
„Nevyviňuj sa, Potter a radšej mi povedz, čo máš na srdci."
„Ide o tú noc," povedal Potter a napravil si okuliare. „Hrabal som sa v starých záznamoch a zistil som, že v tú noc bol použitý vo vašom dome Imperius."
Draco na neho vyvalil oči. „Čo to znamená? Veď to je trestné?"
„Zákony sú na to, aby sa porušovali, Malfoy, akoby si nevedel. Okrem toho od vojny bolo problematické s tým pracovať. Vtedy sa neodpustiteľné kliatby používali bežne a vidíš, Azkaban plný nie je. Nie vždy to je podchytené a nezabúdaj, že vieme iba toľko, že bolo toto zaklínadlo použité, nevieme však, kto ho vyčaroval, keďže bol dom toho večera plný čarodejníkov a nemusím vravieť akých."
„Áno, ale to by mohlo znamenať..."
„Že ste s Rose naozaj boli prekliati," prikývol Potter. „Pretože to zaklínadlo v ten večer niekto použil dvakrát."
„A človek vždy tajne dúfa, že by tomu vedel odolať, hold nie všetci sme takí zdatní ako ty, Potter," uškrnul sa Draco.
„To nie je tvoje zlyhanie, Malfoy, že si to nevedel v sebe potlačiť," povedal mu úprimne Potter. „Aj zručnejší čarodejníci ako sme my dvaja, tomu zaklínadlu odolať nevedia. Nie je to jednoduché."
„Ale nie nemožné," dodal Draco a pozrel sa na neho.
„Pozri, na tom teraz nezáleží, podľa mňa to je dôležitá stopa, nemyslíš si?"
Draco mu musel dať za pravdu. „Máš pravdu, Potter. Chcem, aby sa to vyriešilo. Kvôli Scorpiusovi. Nechcem, aby si o mne myslel hrozné veci. Škoda, že som si to neuvedomil skôr, že to nemuselo byť moje zlyhanie. Že sa mohlo stať niečo takéto."
„Hlavne je, že to už vieme a ty môžeš dať svoj vzťah so Scorpiusom do poriadku," prikývol Potter. „Viem, aké to je ťažké, keď máš problémy so synom. Môj vzťah s Albusom si tiež prešiel hroznou krízou. O tom nemusím hovoriť. Ale zvládli sme to. To isté určite čaká aj teba a Scorpiusa. Je vidieť, že ti na tom záleží a že to robíš pre neho."
Draco nemal rád, keď ho niekto poučoval, ale napokon to nekomentoval, pretože Potter vlastne nehovoril z cesty. Opäť mal pravdu a áno vedel, že si prešiel niečím podobným ako on. „Je to na hovno, však? Že tie naše priezviská ovplyvňujú naše deti a isto aj naše vnúčatá. Myslím, že to k ním nie je fér."
„Život nie je fér."
„To jediné ťa starý dobrý Snape naučil?" uškrnul sa Draco.
„Je to jedna z vecí, ktoré mám od neho," prikývol Potter. „Vyriešime to, Malfoy. Kvôli Scorpiusovi a Rose, dobre?"
„Mám na výber?"
„Myslím, že nie," pokrútil Potter hlavou. „Sme v tom zapletení. Hermiona i ja."
„A Daphne," doplnil ho Draco. „Bez nej by mi ani nenapadlo, že by som mohol byť začarovaný."
„A Daphne," zopakoval po ňom Potter. „Dlhé roky som ju nevidel. Má sa dobre?"
YOU ARE READING
Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]
Fanfiction„Nie každé rozhodnutie je ľahké, nie každé srdce je krehké, nie každý pocit je rozumný, nie každá myšlienka je čistá..." Rose Weasleyová a Scorpius Malfoy začali spolu randiť ešte počas siedmeho ročníka na Rokforte. Chvíľku po ukončení školy sa s ní...