Daphne bola neuveriteľne nahnevaná na Draca a na to, ako sa k nej správal. Premiestnila sa k svojmu bytu a ani ju neprekvapilo, že pred ním postával Ron.
„Povedz mi...," začal.
Ihneď mu skočila do rečí. „Áno," prikývla. „Prečo si si nedával pozor? Mal si ma nazvať priezviskom, alebo si mi mal povedať – nestaraj sa do toho, ty odporná Slizolinčanka!"
„To by som nikdy nepovedal, nie som Malfoy," odvetil jej Ron.
Daphne odomkla byt a obaja vošli dnu. Nákupné tašky zložila pri vešiaku, na ktorý si zavesila kabát. „Och, Ron," zalamentovala.
„Nikdy by som nemohol povedať, že si odporná," povedal jej.
„Poprela som to, respektíve som sa tvárila, že netuším o čom rozpráva," odvetila mu Daphne. „Niežeby som sa hanbila, ale je lepšie, aby si to iba nahováral. Nemá žiaden dôkaz."
„Chápem," prikývol Ron. „Myslíš, že by bol schopný s tým ísť za Hermionou?"
„Nemyslím si," pokrútila hlavou. „Draco má zložitú povahu, ale neurobil by to. Nuž nie kvôli tebe, Ron, maximálne by sa zľutoval nado mnou. A prečo ste sa hádali?"
„Kvôli Rose a Scorpiusovi. Scorpius bol dnes ráno u nás a kričal na moju dcéru. Tak som ho vyhodil z domu. Slovne," vravel jej Ron, keď sa na neho zamračila. „Veľmi ma nahneval. Kričal na ňu a ona sa triasla, bola chvíľku pred tým, aby sa zrútila."
„Scorp to tak isto nemyslel," povzdychla si Daphne. „Je to dobrý chlapec, len musíš aj ty, Ron, pochopiť určité veci. Akoby tebe bolo, keby ti niekto päť rokov tajil dieťa?"
„Hrozne," prikývol Ron.
„Pozri, ja chápem, že si na strane Rose a ani ťa nenútim, aby to tak nebolo. Je to tvoja dcéra a vždy si vyberieš ju, len každá minca má dve strany," vysvetľovala mu Daphne. „Určite by sa veci nemali riešiť krikom, ale potláčať niekedy emócie je omnoho horšie. Ron, nehádaj sa v tomto s Dracom. Nepochodíte. Vy dvaja jednoducho nie..."
„Vari si myslíš, že to neviem?"
„Nuž vyzeralo to tak, že to ani jeden neviete," trvala na svojom. „Nemali by ste svoju nevraživosť zo školských čias prenášať všade. Uvedom si, že teraz ide v prvom rade o malého, možno by ste sa mohli pokúsiť k sebe správať trocha slušne."
„Nikdy!"
„Si tvrdohlavec!"
„Daphne, prosím ťa..."
„Tak aspoň trocha diplomacie," nadhodila. „Nič viac. Alebo ignorancia. Nemôžete sa zakaždým pohádať, ako to bude vyzerať, keď vás tak niekedy uvidí chlapček?"
Ron vedel, že má pravdu, ale ďalej to nekomentoval. Rozhodol sa radšej zmeniť tému. Aj tak mal dnes všetkého plné zuby. Draca Malfoya a aj jeho syna a dokonca aj Hermiony, ktorá bola po ránu vskutku nepríjemná. „Čo pekné si nakúpila?" spýtal sa Daphne.
„Len pár veci," odvetila mu spokojne a pozrela sa na nákupné tašky. „Mám ti urobiť módnu prehliadku?"
„A bude trvať dlho?" spýtal sa jej.
Daphne podišla k jednej z tašiek. „Záleží na tom, do akej témy by som ju ladila," nadhodila a potom z tašky vybrala čipkovanú červenú košieľku a k nej nohavičky. „Toto by nemuselo trvať tak dlho, hm, čo myslíš?" otočila sa k nemu a koketne sa usmiala.
Ron očervenel a cítil ako mu horia líca. „Dobre, poďme na to," žmurkol na ňu.
Daphne sa usmiala a potom odišla do spálne, aby sa prezliekla. Ron sa rozvalil na jej sedačke a usmieval sa. Presne toto teraz potreboval. Zabudnúť na všetky svoje problémy a užiť si pár chvíľ s touto čarovnou blondínkou.
YOU ARE READING
Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]
Fanfiction„Nie každé rozhodnutie je ľahké, nie každé srdce je krehké, nie každý pocit je rozumný, nie každá myšlienka je čistá..." Rose Weasleyová a Scorpius Malfoy začali spolu randiť ešte počas siedmeho ročníka na Rokforte. Chvíľku po ukončení školy sa s ní...