„Potrebujem od teba pomoc!" Scorpius sa vrátil domov a vtrhol svojmu otcovi do spálne.
Draco sa na neho pozrel a odložil bokom fľašu, ktorú si po ceste domov tajne kúpil. Práve si ju chcel otvoriť a naliať si pohárik, keď ho Scorpius vyrušil. Scorpius vyzeral dosť nahnevane a jeho prekvapilo, čo sa mohlo stať. „A čo potrebuješ?"
„Právnika," povedal mu Scorpius.
„Na čo ti je právnik?"
„Kvôli Ariesovi. Chcem striedavú starostlivosť!"
„Čože?"
„Prosím ťa, otec, vari ti nemusím vysvetľovať, čo to je," zamračil sa na neho Scorpius. „Dáš mi kontakt na nejakého dobrého právnika, alebo nie?"
„Posaď sa!"
„Nie!"
„Scorpius!" Draco zodvihol hlas. „Posaď," ukázal na svoju posteľ. „Porozprávame sa o tom."
Scorpius nakoniec poslúchol. Sadol si na posteľ svojho otca a stále na neho zamračene hľadel. „Ak mi nepomôžeš ty, starký mi isto nejaký kontakt dá," pripomenul otcovi, že bol síce jeho prvá voľba, ale nie posledná.
„Čo presne sa stalo medzi tebou a Weasleyovou?" spýtal sa ho Draco. „Prečo ti vôbec napadlo niečo také ako striedavá starostlivosť?"
„Pretože ona nie je normálna!" vyhŕkol zo seba Scorpius. „Nechce, aby som bol so synom viac, nechce, aby som ho vzal do svojho domu a zoznámil s tebou, alebo Surreyou, babičkou... proste sa správa akoby bol iba jej. Nestačí, že mi ho päť rokov tajila? Nechápem, čo si o sebe myslí. Ale stačilo! Je to aj môj syn a ja sa o neho chcem starať, veď som premeškal päť rokov. Chcem ho mať pri sebe častejšie ako na pár hodín v zasranom parku! Chápeš ma?"
Draco rozumel tomu, čo mu syn hovorí. Mierne prikývol. „Áno, chápem, že s tým chlapcom chceš byť čo najviac, ale vážne, Scorpius, je rozumné to riešiť s právnikmi a súdom?"
„A ako inak to mám riešiť, keď ona nie je ochotná..."
„Len teraz sa vrátila, len teraz ti o tom všetkom povedala, spoznal si chlapca. Možno všetci potrebujete ešte trocha času," radil mu Draco.
„Nie!" pokrútil Scorpius rázne hlavou. „Mám toho akurát tak dosť."
„Scorpius..."
„Nie, otec, ja som to chcel vyriešiť v pokoji, ale Rose je neznesiteľne tvrdohlavá a ja mám toho už plné zuby!"
„Snažíš sa ju potrestať," povedal Draco mierne sklamane. „To je to, o čo tu ide."
„To nie je pravda. Chcem jednoducho čas so svojím synom," pokrútil Scorpius hlavou. „Ale ak mi nechceš pomôcť, poradím si aj bez teba."
Draco sa pozrel na syna. Zjavne bol pevne rozhodnutý, aj keď on sám to neschvaľoval. Vedel, že toto celé akurát všetkým ublíži. Napokon však urobil to, o čo ho syn žiadal. Pristúpil k stolu, otvoril zásuvku a vybral z nej vizitku jedného známeho právnika a podal ju synovi. „Premysli si to ešte," požiadal ho.
„Nemám nad čím premýšľať. Ešte zajtra ráno podám žiadosť na súd, že chcem uznať syna za svojho a že žiadam striedavú starostlivosť," povedal Scorpius rázne. „Mám na to plné právo. Je to aj môj syn, nie je len Rose." Potom sa postavil a opustil otcovu spálňu.
Dracovi sa celá situácia páčila ešte menej. Dúfal, že si to jeho syn predsa len rozmyslí, pretože dúfať v to, že Rose Weasleyová prestane byť tvrdohlavá bolo nereálne. Pevne veril, že Scorpiusovi srdce nedovolí jej ublížiť, aj keď znel veľmi presvedčivo. A to celé ešte môže priniesť také problémy, ktoré môžu zničiť niekoľko životov naraz.
YOU ARE READING
Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]
Fanfiction„Nie každé rozhodnutie je ľahké, nie každé srdce je krehké, nie každý pocit je rozumný, nie každá myšlienka je čistá..." Rose Weasleyová a Scorpius Malfoy začali spolu randiť ešte počas siedmeho ročníka na Rokforte. Chvíľku po ukončení školy sa s ní...