Hermiona sa ráno prebudila v byte Draca Malfoya a nahlas zanadávala. Nenávidela samú seba za to, že mu zase podľahla a nenávidela sa ešte viac za to, že sa jej to páčilo. On v byte očividne nebol a nenechal jej ani len odkaz. Cítila sa vážne ako taká chudera. Rýchlo sa preto poobliekala a ešte rýchlejšie opustila jeho byt.
Doma sa zrazila so Scorpiusom, ktorý u nich očividne strávil noc. „Čo tu robíš?"
„Ja..."
„Rose!" skríkla na ňu Hermiona.
Rose dobehla do haly a pozerala sa na matku. „Mami?"
„Toto hádam nemyslíš vážne? Je ženatý!"
„Rozvádzam sa," povedal Scorpius pokojne a potom pokračoval. „A nič sme spolu nemali. Iba sme sa do noci zhovárali a potom som tu zostal spať. To je celé a teraz radšej pôjdem." A potom sa vyparil, kým stihla Hermiona niečo povedať.
„Je to pravda," povedala Rose. „Surreya včera od neho odišla. Milujeme sa, ale jednoducho to nie je také jednoduché. Stále nie sú medzi nami doriešené isté záležitosti a keďže už nejde iba o nás, ale aj o Ariesa, nie je to jednoduché."
Hermione sa tlačili slzy do očí. Kedy jej dievčatko toľko dospelo? Objala svoju dcéru. „Vyriešime to, Rose. Už čoskoro, aby si mohla byť šťastná."
„Nechcem, aby si myslela, že som jeho milenka."
„Nemyslím si to, Rose, verím ti," riekla jej a potom ju pobozkala na čelo.
„A ty si kde bola v noci?" spýtala sa jej Rose zvedavo. „Bola si s tatkom?"
„Nie," povedala jej Hermiona. „Rose, viem, že sa to počúva ťažko a pre mňa to tiež nie je jednoduché, ale medzi nami sa to skončilo. Je to definitívne a už iba čakáme na rozhodnutie o rozvode."
„Skutočne?" spýtala sa Rose a úsmev jej povädol.
„Je mi to ľúto," riekla Hermiona a po tvári jej tiekli slzy.
„Tak kde si bola?"
„Chcela som byť sama," povedala jej Hermiona.
„Ale nebola si," odvetila jej Rose. „Cítim z teba mužskú voňavku, veľmi ostrú a korenistú, takže zrejme aj veľmi drahú. Máš niekoho iného, mami?"
„Ach, Rose..."
„Mami!"
„Len som sa cítila veľmi sama a opustená. Nič to neznamenalo a nechcem sa o tom rozprávať," vravela jej Hermiona a chcela vyjsť na poschodie, keď ju Rose chytila za rameno.
„Ešte ani nie ste rozvedení a ty máš iného!"
„Nemám iného, Rose!"
„Prečo o tatka nebojuješ, prečo?"
„Pretože to nemá zmysel, Rose," riekla Hermiona. Mohla jej vykričať, že to jej „úžasný tatko" má inú ženu, ale neurobila to. To nebol ani trocha jej štýl. „Už sa to skončilo. Pre oboch to bude takto lepšie. A naozaj sa nestaraj do toho, čo robím, alebo nerobím po nociach. Koniec koncov tebe sa spovedať naozaj nemusím."
Potom sa pobrala hore na poschodie a ihneď sa zatvorila v sprche, aby zo seba zmyla Malfoyovú odpornú voňavku. Hnusila sa sama sebe a bola nešťastná z toho, čo si o nej Rose myslí a že si myslí, že má milenca, kvôli ktorému sa skončilo jej manželstvo s Ronom.
Klesla na studenú zem v sprche a rozplakala sa.
***
Angelus hľadal Lucy, pretože neveril tomu, že by som Draco bol schopný ju naozaj uniesť. Určite to celé na neho iba hral. Nemal preto na výber a musel navštíviť jej starých rodičov, u ktorých Lucy bývala.
YOU ARE READING
Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]
Fanfiction„Nie každé rozhodnutie je ľahké, nie každé srdce je krehké, nie každý pocit je rozumný, nie každá myšlienka je čistá..." Rose Weasleyová a Scorpius Malfoy začali spolu randiť ešte počas siedmeho ročníka na Rokforte. Chvíľku po ukončení školy sa s ní...