„Všetko bude v poriadku, Lucy," utešovala ju Hermiona. „Musíš byť silná kvôli bábätku, áno?"
„Ja neviem byť taká silná ako ty, teta," riekla Lucy zronene. „Nechcem, aby skončil vo väzení. Viem, že urobil pár zlých vecí, ale nie je to zlý človek. Ešte si zaslúži šancu."
„Určite áno," prikývla Hermiona, aj keď mala na Angelusa Malfoya zlosť. Ublížil jej nevinnej dcére. Donútil ju myslieť si, že mala niečo s otcom chlapca, ktorého toľko milovala. Kvôli nemu odišla. Odlúčila ich všetkých od seba a Ariesa. A to mu Hermiona nikdy neodpustí. Na druhej strane nechcela, aby sa Lucy trápila, preto nechcela byť zlá. „Odvediem ťa do Brlohu, dobre?"
„Chcem ísť na Ministerstvo!"
„Lucy." Objala ju Hermiona. „Dobre to dopadne, ty si musíš teraz oddýchnuť. Prosím ťa, bude to tak lepšie pre bábätko. Chceš mu vari ublížiť?"
„Nie," pokrútila Lucy hlavou.
„Tak poď, pôjdeme," usmiala sa na ňu Hermiona a vyviedla ju z toho studeného domu.
„Vážne si mala niečo so Scorpiusovým otcom?" spýtala sa jej Lucy, keď sa spoločne premiestnili k Brlohu.
„Áno," prikývla Hermiona.
„Povieš o tom Rose?"
„Budem musieť," povedala Hermiona. „Okrem toho nechcem, aby v našej rodine boli ešte nejaké klamstvá."
„Miluješ ho?" spýtala sa Lucy.
„Čože? Nie!" zasmiala sa Hermiona. „Nemohla by som ho milovať. Pre Merlinove gule, je to predsa Draco Malfoy!"
„Ale láska býva nevyspytateľná, no nie?" žmurkla na ňu Lucy.
„Lucy?"
„Áno?" škerila sa jej neter.
„Netáraj!"
***
„Už som vám dvom idiotom povedal, že som to urobil iba preto, aby som od Angelusa dostal priznanie, čo sa stalo v tej noci s Rose!" skríkol Draco na Pottera a Weasleyho. Tí dvaja boli takí zadubení, že ich mal plné zuby. „A dostal som to z neho!"
„A uvedomuješ si, čo sa mohlo stať? Mohol ublížiť tvojmu synovi, alebo Lucy..." mračil sa na neho Potter.
„Tej malej by neublížil. Čuduj sa svete, má ju rád a predovšetkým má rád to decko," uškrnul sa na neho Draco. „Mal som to pod kontrolou!"
„To sme videli, Malfoy!" skríkol na neho Weasley.
„Áno? Tak ste predsa videli, že keď ste došli, Angelus pustil môjho syna a uvedomil si, že by sa mal spamätať! Takže áno! Mal som to pod kontrolou!" hučal na neho Draco, lebo mal pocit, že Weasley naozaj nemá žiadne IQ. Čo na ňom, do pekla, mohla Grangerová kedy vidieť?
„Uniesol si našu neter," zopakoval Potter.
„Si ako pokazená platňa, Potter, či ako sa to u muklov hovorí!"
„Je to vážny trestný čin!"
„A urobil som jej vari niečo? Neskrivil som tej malej ani len vlas," bránil sa Draco. „Ale nuž ako chcete, odveďte ma do Azkabanu. Ešte som tam nebol."
„Lebo si sa mu pred rokmi len tak-tak vyhol!" zamračil sa Weasley.
„Áno, to je pravda, Lasičiak," prikývol Draco. „Tvoj drahý najlepší priateľ sa ma zastal, lebo moja matka..."
YOU ARE READING
Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]
Fanfiction„Nie každé rozhodnutie je ľahké, nie každé srdce je krehké, nie každý pocit je rozumný, nie každá myšlienka je čistá..." Rose Weasleyová a Scorpius Malfoy začali spolu randiť ešte počas siedmeho ročníka na Rokforte. Chvíľku po ukončení školy sa s ní...