11. V centre pozornosti

859 73 13
                                    

Draca nepotešilo, keď po ceste na obed stretol Weasleyho. Weasley sa na neho mračil a Draco nemal chuť sa s ním vôbec zhovárať. Samozrejme, že s ním bol aj ten Zjazvenec a Draca prešla chuť do jedla.

„Odkáž bratovi, Malfoy, že by nemusel dávať na titulnú stranu našu rodinu," poznamenal Weasley.

„Odkáž mu to sám, Weaslík," odsekol mu Draco. „A aby si vedel, tiež nie som nadšený z tej titulky. Zatiahnutá je v tom aj moja rodina."

„Určite sa v tom vyžívate, celá tvoja rodina, však Fretčiak?" nadhodil Weasley a Draco mal sto chutí ho prekliať. Nenávidel, keď mu pripomínali chvíľu zo štvrtého ročníka, keď ho mladý Barty Crouch premenil na fretku.

„Naser si, Weaslík," odsekol mu Draco. „Ja s tým nemám nič spoločné. To je všetko Angelusova práca. Mne sú jeho noviny ukradnuté, ako aj jeho existencia."

„Nevrav..."

„Vravím," zamračil sa na neho Draco. „Ale čo ma úprimne serie je fakt, že skrz naše deti sme teraz rodina."

„S tebou budem rodina len cez moju mŕtvolu, Fretčiak!"

„Ver mi, Ryšavec, že mňa rovnako ako teba neteší fakt, že máme spoločného vnuka," povedal mu Draco. „Dúfam, že nebude mať veľa génov z tvojej rodiny," dodal. Ak je ten chlapec tupý ako Weasley, to len bude problém.

„Myslím, že stačí!" zasiahol Potter, keď Weasley otváral ústa. „Poď, Ron, ideme do jedálne. Nebudeme sa ďalej zahadzovať s týmto tu."

„Áno, Svätý Potter, odveď si svoj prívesok," požiadal ho Draco.

Weasley siahol po prútiku, ale Draco veľmi rýchlo vybral ten svoj. Mierili na seba, až kým im oba nevyleteli z rúk. Pred nimi stál Minister mágie a veľmi sa mračil.

„Nie ste na bojisku," oznámil im. „Po pracovnej dobe si príďte k mojej asistentke po prútiky a ešte raz vás takto uvidím, obom vám dám okamžitú výpoveď!"

„Prepáč, Kingsley," ospravedlnil sa ihneď Weasley. „Mrzí ma to."

Draco sa otočil a pobral sa preč. Prešla ho chuť na obed a hneval sa sám na seba, že sa nechal vyprovokovať takým chudákom ako bol Weaslík.

***

Rose s Lucy a Ariesom boli v záhrade. Aries sa hojdal na hojdačke a ony dve sa zhovárali na terase. Rose sa jej zverila aj s tým, ako Scorpius povedal, že ju dá na súd, ak mu nedovolí sa stretávať s ním a jeho rodinou.

„To je dosť vážne, Rose," riekla jej Lucy.

„Ja viem, Lulu, ale pochop ma," žiadala ju Rose. „Nechcem, aby sa môj syn stýkal s tými ľuďmi, sú to Malfoyovci."

„Ja ťa chápem, Rose, ale nemyslím si, že Scorpius na to bude mať pochopenie a okrem toho si isto myslí, že nechceš, aby sa Aries stretávať so Surreyou," vravela jej Lucy.

„A to je ďalšia vec, čo ma trápi," riekla Rose. „Ja o nej nič poriadne neviem. A okrem toho vždy som bola s Ariesom iba ja. Ničí ma predstava, že by si ho Scorpius vzal čo i len na pár hodín a ešte aj s tou svojou ženou. Čo ak je zlá?"

„Ja tiež o nej poriadne nič neviem," prikývla Lucy. „Pamätám si ju z Rokfortu, ale iba z videnia. Ale Hugo a Lily s ňou predsa chodili do ročníka."

„Viem," prikývla Rose. „Ale to bolo už dávno."

„Ach, Rose," povzdychla si Lucy. „Nemôžeš však dopustiť, aby sa to dostalo na súd."

Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now