13. Hádky

762 78 8
                                    


„Scorpius?" Rose otvorila vchodové dvere v župane. „Je skoro ráno," zazívala.

Jemu to očividne nevadilo, vošiel dnu, vyzul sa a vyzliekol si kabát. „Chcem s tebou hovoriť o Ariesovi."

Rose prikývla a zaviedla ho do obývačky. Aries i jej mama ešte spali. Rose bola presvedčená, že jej mama sa vrátila niekedy v noci. Netušila, kde zase bola a bola rozhodnutá sa jej na to spýtať, lebo sa jej to prestávalo páčiť. „Chceš kávu?" spýtala sa Scorpiusa.

„Už som mal," odvetil jej čulo.

„Nechaj ma hádať," riekla a zadívala sa na neho. „Chceš si vziať Ariesa na víkend."

„Áno," prikývol Scorpius.

„Nie," zamietla okamžite. „Cez víkend ideme k babke Grangerovej."

„To si si práve vymyslela!"

„Nevymyslela!"

„Tak ďalší víkend!"

„Victoire má narodeniny," zamietla rázom.

„A Aries na nich potrebuje byť?"

„Samozrejme, lebo Victoire má zhodou okolností chlapčeka v rovnakom veku ako je Aries a ja by som bola rada, keby tu mal kamarátov," odsekla mu Rose. „Takže áno, Scorpius, chcem, aby tam Aries bol!"

„Hlavne, že máš na všetko výhovorku, však?" zamračil sa Scorpius.

„Prečo na mňa v jednom kuse tlačíš, Scorp?" spýtala sa ho.

„Pretože nechápem v čom je problém," odsekol jej.

„V čom jej problém?" Rose sa posmešne zasmiala. „Tvoja rodina nie je práve ideálna. So svojím otcom si roky na nože, Scorpius. Tvoj dedko k tomu sa ani vyjadrovať nebudem. Tvoja babička trpí depresiou odkedy sa objavil Angelus Malfoy. A tvojej žene nedôverujem."

„Lebo tvoja rodina je ideálna, Rose, všakže?"

„Nie, nie je," súhlasila Rose a potom pokračovala. „Ale dôverujem im. Tvojej rodine nedôverujem. Ak by som niekomu z tvojej rodiny mala dôverovať, tak by to bola tvoja mama, ale ona... je mŕtva."

„Vieš, Rose, ale tu nejde o teba," povedal jej Scorpius. „Aries má aj druhého dedka, ktorý by ho chcel spoznať a prababičku, ktorá sa potešila tomu, že existuje. A čo sa týka mojej ženy, aj ona by ho chcela spoznať a začleniť do našej rodiny. Ale ty sa k tomu staviaš, akoby si chcela, aby to všetko bolo ešte horšie. Nestačí, že si nám to všetkým päť rokov tajila?"

„Scorpius, pochop aj ty mňa. S Ariesom som bola sama, neviem si predstaviť, že by si si ho vzal na pár hodín, nie to na víkend," povedala mu Rose rázne. „Nie som na také niečo zvyknutá. Doteraz bol iba môj."

„Lenže nie je iba tvoj..."

„Viem," prikývla. „Ale netlač na mňa. Ak chceš, vezmi ho v piatok do parku na pár hodín."

„Dobre," prikývol Scorpius. „Ale ústa mi tým nezapcháš, Rose," dodal nahnevane.

„To mi je úplne jasne!"

„A zoznámim ho so Surreyou," dodal Scorpius.

Rose zaškrípala zubami a potom zastonala. „Scorp, prosím..."

„Dosť bolo po tvojom, Rose, je čas to zmeniť!"

„On nie je pripravený, je maličký, on nechápe, že ocko môže mať inú ženu, pochop..."

Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now