10. Pravnuk

896 72 6
                                    

Hermiona hlasno zanadávala, keď jej sova priniesla ranné vydanie Denného Proroka. Nebolo práve najlepšie, že súkromný život jej rodiny sa znova ocitá na titulnej stránke. Ale odkedy novinám šéfoval Angelus Malfoy, nečakala od nich už nič relevantné a prínosné. Zmenili sa na akýsi nešikovný bulvár. Každopádne jedine, čo na tom bolo pozitívne bol fakt, že o návrate Rose už takmer všetci vedeli. Hlavne rodina a tiež aj Scorpius. Predpokladala, že ten túto informáciu posunul svojej rodine a žiaden škandál sa konať nebude.

Angelusa Malfoya stretla iba párkrát v živote, takže naozaj úprimne netušila, čo by mohol mať proti jej rodine, že musel práve toto zverejniť. Nuž potom si uvedomila, že aj po rokoch je jej rodina a aj tá Harryho stále istou senzáciou, takže zrejme na to Malfoy stavil.

Dlho nad tým neuvažovala, keď niekto zazvonil na dvere. Hermiona išla otvoriť a vo dverách stála mladá dievčina. Na sebe mala tmavomodrý kostým, ryšavé vlasy mala sčesané do elegantného uzlu a na očiach okuliare. Na tvári mala množstvo pieh. Hoci ju Hermiona nevidela niekoľko rokov, spoznala ju okamžite. „Lucy!"

„Ahoj, teta Hermiona." Lucy Weasleyová ju okamžite objala.

„Nevedela som, že si doma..."

„Prišla som včera večer," odvetila jej Lucy a Hermiona ju vpustila dnu. „Bývam u babičky a dedka. Prišla som za Rose. Myslím, že ma potrebuje na základe jej listu."

„Rada ťa znova vidím," usmiala sa na ňu Hermiona. „Vyzeráš tak krásne a dospelo."

„Je to už celkom dlhá doba, viem, teta," prikývla Lucy. „A tiež ťa rada vidím a ďakujem. Aj ty si stále krásna."

„Rose je vo svojej izbe. Urobím vám raňajky," odvetila jej Hermiona.

„Nerob si starosti," dodala Lucy a vyšla hore na poschodie za Rose. Hermiona sa vrátila do kuchyne, hodila Denného Proroka do koša a pustila sa do prípravy raňajok.

***

Surreya sa ráno zobudila už s lepšou náladou. Rozhodla sa, že sa nebude na Scorpiusa hnevať. Predsa len to nebola jeho vina, že mu Rose Weasleyová zatajila, že s ním má dieťa. Nechcela sa tváriť namrzene a nechcela sa s ním doťahovať, radšej mu chcela byť oporou. Predsa len keď bude milá a bude to dieťa akceptovať, Scorpius nebude mať dôvod, aby sa jej vyhýbal, ako keby sa v jednom kuse iba hádali. To by bol práve možno dôvod, ktorý by ho donútil stretávať sa opäť s Rose.

Už bola v práci, pri káve si prečítala Denného Proroka. Samozrejme, že ju rozrušila titulná strana. To bola tá senzácia, o ktorej im hovoril Angelus počas sobotného obeda. Isteže v článku bol spomenutý jej manžel. Hoci keď teraz hľadela na to dieťa, nebolo pochýb o tom, že to je Malfoy.

Niekto zaklopal na dvere jej ordinácie a potom dnu vošiel mladý muž, jej kolega a spolužiak zo školy, hoci bol v inej fakulte. Vždy spolu vychádzali a spolu si robili aj liečiteľský kurz a pred rokom sa obaja stali liečiteľmi v nemocnici u sv. Munga.

„Ahoj, Su, doniesol som ti tie výsledky pána Peltiera," povedal jej a položil jej na stôl zložku.

„Ďakujem, Hugo," prikývla. „Pozriem sa na to za chvíľku."

Hugo Weasley prikývol a usmial sa na ňu. „Si v poriadku?"

„Iste, prečo?"

„Zdáš sa nejaká bledá," zhodnotil. „Asi ide o môjho synovca, však?" dodal, keď zbadal noviny na stole.

Surreya prikývla. Nebol dôvod klamať. „Prekvapilo ma to," odvetila.

„To nás všetkých, nikto sme o tom nevedeli," povedal jej Hugo. „Ale Aries je zlatý, uvidíš, bude sa ti páčiť, keď ho spoznáš."

Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now