8. Aries

864 85 21
                                    

Rose vyšla na poschodie a Ariesa našla hrať sa v izbičke. Vošla dnu, pobozkala ho do vlasov a usmiala sa na neho. „Ako si sa mal s babičkou?"

„Dobre, čítali sme si knižky," odvetil jej Aries.

Rose prikývla, to sa na mamu tak podobalo. Ale bola rada, aj ona sama veľa čítala a viedla k tomu Ariesa od malička, keď mu čítavala rozprávky na dobrú noc. Chlapca knižky bavili, nielen farebné obrázky, ale aj všetky tie príbehy.

„Ari, niekto by za tebou chcel prísť," povedala mu Rose a sadla si k nemu na zem.

„Kto?"

„Ocko," šepla.

„Môj ocko?" Aries sa na ňu prekvapene pozrel. „Už som dosť veľký?"

„Áno," prikývla.

„Vravela si, že až keď budem väčší, tak za mnou príde," riekol jej Aries. „Čiže som už dosť veľký a ocko naozaj príde?"

„Príde," prikývla a prehrabla sa mu vo vláskoch. Zadržiavala slzy, lebo chcela byť silná, ale poslednú dobu sa jej to sotva darilo.

„Kedy príde?"

„Chceš, aby prišiel dnes večer?"

„Áno, áno, áno!" Aries sa veľmi tešil. „Konečne budem mať aj ja ocka. Bude sa so mnou hrávať?"

„Určite áno," prikývla.

„Aj ma naučí lietať?"

„Isteže," prikývla Rose. Niežeby to nezvládla sama, ale chápala, prečo sa jej chlapček na to pýta. „Takže ho chceš vidieť ešte dnes?"

„Áno, mami, prosím," žiadal ju chlapček a šedé oči mu žiarili.

„Dobre, tak mu idem poslať sovu," usmiala sa a pobozkala ho na čelo.

„Ja si zatiaľ upracem hračky, nech ocko nevidí, že som neporiadny," prehlásil Aries.

Rose sa zasmiala. „Dobre, zlatko." A potom vyšla z izby. Prestala sa usmievať a oprela sa o zábradlie. S Ariesom to dopadlo dobre, ale pravda bola, že nič iné nečakala. Posledné mesiace sa vypytoval na ocka skoro neustále. Vlastne od doby, kedy začal chodiť do škôlky a zistil, že deti nemajú iba mamičku, ale aj ocka. Bola si istá, že sa poteší, keď mu povie, že ocko príde.

Zamierila do obývačky, aby poslala Scorpiusovi odkaz, že ho dnes večer čakajú.

***

Scorpiusovi prišiel odkaz od Rose do práce. Potešil sa, že svojho syna uvidí už dnes. Napísal na druhú stranu odkazu, že príde a potom napísal ďalší odkaz pre Surreyu, že pôjde večer za svojím synom.

Nemohol sa dočkať. Bol veľmi zvedavý na to, ako jeho syn vyzerá, aký je a či sa mu vôbec bude páčiť. Premýšľal, že sa po ceste zastaví v hračkárstve a niečo mu kúpi. Síce nemal predstavu s čím sa jeho syn hráva, ale nakoniec sa rozhodol, že jednoducho vyberie niečo, čo sa mu bude páčiť. A potom neskôr mu nakúpi hračky, s ktorými sa viac hráva. Už sa na to veľmi tešil.

***

Bol už večer a Surreya sa prechádzala po dome. Scorpius odišiel za svojím synom a ona nemala poriadne čo robiť, lebo bola nervózna. Niekoľkokrát obišla celý dom, v ktorom nikto poriadne nebol. Narcissa spala po liekoch, ktoré brala na ťažkú depresiu. Lucius odišiel pracovne niekam preč a jej svokor Draco sa ešte nevrátil z práce. Občas ju prepadol domáci škriatok a pýtal sa jej, či niečo nepotrebuje, ale iba pokrútila hlavou a prechádzala sa hore dole.

Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now