22. Legilimens

811 75 13
                                    


Hermiona hromžila, keď otvorila vchodové dvere a prekliaty Draco Malfoy ju znova chytil za ruku a odmiestnil sa s ňou do svojho bytu.

„Musíš ma vypočuť!" Trval na svojom.

„Odchádzam!" ozrejmila mu to, ale on ju chytil za ruku a nedovolil jej odísť.

„Potrebujem tvoju pomoc!"

„Seriem ti na to! Ako si mohol? S mojou dcérou a potom..., no so mnou!" Takmer sa od jedu rozplakala. Bolo jej z toho naozaj nevoľno, keď si uvedomila, čo sa stalo. „Si neskutočne nechutný chlap, Malfoy, naozaj neskutočne!"

„Vysvetlím ti to...!"

„Nechaj ma!" kričala na neho. „A nedotýkaj sa ma! Zneužil si moju dcéru!"

„To by som nikdy neurobil," povedal jej Malfoy zúfalo. „Ver mi, že niečo také by som nikdy neurobil. Žiadnej žene a už vôbec nie tvojej dcére. Nikdy by som neublížil zámerne Scorpiusovi. Preto potrebujem, aby si ma vypočula. Môžeš to pre mňa urobiť!"

„NIE!"

„Tak ma vypočuj kvôli Rose, prosím," požiadal ju ešte raz. „Je to dôležité!"

Chvíľku medzi nimi panovalo ticho. Hermiona mala čo robiť, aby sa naozaj nerozplakala od toho všetkého. Plne si uvedomovala, čo sa stalo a cítila sa ako taká špina. Avšak viac bola nahnevaná na Malfoya, ktorý celý ten čas vedel, čo sa stalo a ešte dostal do postele k tomu všetkému aj ju. Nenávidela ho za to. Lenže teraz ten istý Malfoy stál pred ňou a v očiach mal skutočne zúfalstvo. Chcela odísť, ale nemohla. Niečo ju tam celý ten čas držalo, až napokon prikývla. „Ale skráť to!"

„Prisahám, že som Rose nezneužil," povedal jej ako prvé. „Naozaj prisahám."

„Rose trvala na tom, že to tak nebolo," prikývla Hermiona. „Zastala sa ťa."

„A rovnako prisahám, že ma Rose nijako nezviedla," dodal Malfoy.

„Tak na to som ani na sekundu nepomyslela!"

„Neviem, čo všetko ti Rose povedala, ale ja som povedal Scorpiusovi to, čo si pamätám. Bolo to na oslave narodenín môjho otca. Mal som len jeden pohárik, pretože som sa bál piť v prítomnosti ľudí, ktorí tam boli. Rôzne indivídua, niektorí ešte z čias Voldemorta, nepochytaní smrťožrúti. Človek proste nemohol predvídať, čo sa stalo. Potom som sa utiahol do svojej izby a ďalej si nepamätám nič. Až ráno, kedy som sa prebral a ona ležala vedľa mňa. Tiež si nič nepamätala."

„Áno, to nám povedala," prikývla Hermiona. „Že sa ráno prebrala vedľa teba a..."

„Bolo to vážne hrozné, nemohol som uveriť a nemohol som si spomenúť, čo tam robí...," vravel jej Malfoy a celý čas jej hľadel do očí. „Ona sa rozplakala, bolo mi to vážne ľúto. Nemohol som to pochopiť. Chcel som to vymazať..."

„Nejde to vymazať, Aries môže byť aj tvoj syn!"

„Ja dúfam, že nie je..."

„Aj ja dúfam, že nie je!" zamračila sa a stisla pery do úzkej čiarky.

„Neviem, prečo mi to nenapadlo skôr, ale Daphne mi vnukla myšlienku, že ma niekto mohol očarovať, alebo aj Rose. Z pomsty. Vážne, Grangerová, bolo tam veľmi veľa pochybných ľudí. Niekto sa možno chcel pomstiť mne a možno aj tebe a Weasleymu skrz vašu dcéru."

„Priznám sa, že to napadlo aj mne," prikývla Hermiona. „Keď mi to Rose všetko povedala o tom, že si nič nepamätá, tak som si uvedomila, že sa niečo také mohlo stať. Ale kde je dôkaz, že si ju neočaroval ty, aby si sa pomstil mne a Ronovi?"

Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now