15. Pri čarovnom zverinci

880 63 12
                                    

Hermiona sa rýchlo premiestnila domov. Vyšla okamžite do svojej spálne, strhala zo seba šaty aj spodné prádlo a vliezla do sprchy.

Cítila sa naozaj hrozne. Ako mohla takto podľahnúť a ešte k tomu Malfoyovi? Nedávalo jej to vôbec žiaden zmysel a snažila sa zo svojho tela zmyť všetky stopy po ňom. Veď nebola ešte ani rozvedená. Síce s Ronom už spolu neboli a rozvádzali sa, predsa len cítila isté výčitky svedomia, že ho podviedla.

Keby to vyplávalo na povrch, nikdy v živote by už svoje manželstvo zachrániť nedokázala.

Po tvári jej tiekli slzy, hnevala sa sama na seba, že podľahla svojim pudom a preklínala Malfoya za to, že to všetko spôsobil. Áno, bola to rozhodne hlavne jeho vina! Uniesol ju, povedal pár pekných slov, niekoľko lichôtok a ona sa s ním vyspala. Sama ani netušila, ako sa to všetko stalo.

Bola však pevne rozhodnutá, že sa to nikdy nesmie zopakovať. Pohľad jej padol na vínové šaty, ktoré túžila spáliť. Kde len nechala svoj rozum?

***

„A toto som kúpila pre teba." Daphne sa znova hrabala v taškách zo svojho nákupu a podala Ronovi vkusný tmavomodrý sveter. „Mali ho aj v zelenej," dodala uštipačne a pošteklila ho.

„Veľmi vtipné," zasmial sa Ron a prezeral si sveter. Bol vážne veľmi pekný a moderný. „Nemala si si robiť starosti."

„Mne sa páčil," sladko sa na neho usmiala. „Niežeby si si sa zle obliekal, nemysli si, že sa ti snažím pomaly zmeniť šatník." Zasmiala sa.

„To vy ženy aj tak robíte," zhodnotil Ron. „Ďakujem, Daph."

„Nie je za čo, budeš fešák," žmurkla na neho a pobozkala ho na pery. „Hoci aj tá zelená by ti pristala."

„Neprovokuj, Daphne."

„Neprovokujem," usmiala sa. „Pozri, je to len farba. Aj ja som pred chvíľkou mala na sebe červené spodné prádlo, nemala som zelené, lebo som zo Slizolinu."

„To je iné," zhodnotil Ron.

„A na to si ako prišiel?"

„Červená je sexy a to predovšetkým na komplete, ako si mala na sebe," odvetil jej Ron. „A tebe pristane, lebo si blondína. Určite ti pristane viac ako spomínaná zelená."

„Juj, ty mi tak lichotíš, Ron," zasmiala sa opäť a potom ho pobozkala na pery. „Chcel by si tu zostať aj na noc?" navrhla.

„Myslím, že by sa mi to páčilo."

„Tak nám objednám nejaké jedlo, pretože sa mi nechce variť," odvetila mu.

„Čo keby som ťa pozval na večeru?"

„Nie," zamietla okamžite. „Všade sa predsa pohybuje Angelus a snaží sa vytiahnuť ďalšiu špinu na členov mojej, alebo tvojej rodiny. Nebudem mu nahrávať do kariet."

„Londýn je veľký, Daphne," pripomenul jej Ron. „Angelus Malfoy nie je predsa všade."

„Radšej by som zostala tu," trvala Daphne na svojom.

„Ako chceš, Daphne," súhlasil napokon.

„Avšak teším sa na deň, kedy spolu budeme môcť zájsť normálne na večeru," riekla Daphne. „A nikomu to nebude divné a nikto nebude mať dôvod dať to na titulnú stranu. Dúfam, že to bude čoskoro, Ron."

„Tiež by sa mi to páčilo, Daph," prikývol Ron.

***

„Kam si zmizla, mama?" spýtala sa Rose pri večeri. „Vrátila som sa s Ariesom domov, teba nikde, dom nezamknutý..."

Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now