Daphne otvorila dvere na svojom byte a svojmu hosťovi v okamihu dala facku. Chytil sa za líce a prekvapivo sa na ňu pozrel. „Čo som urobil?"
„Ako to, že Rose má dieťa s mojím Scorpiusom? Ako si to mohol celé tie roky tajiť?" hnevala sa Daphne a zatvorila za ním dvere.
„Nevedel som to!" vyštekol Ron a masíroval si líce. „Spokojná?"
„Ty si to nevedel?" prekvapene sa na neho zadívala.
„Nie, nevedeli sme to. Iba môj prekliaty brat Percy a jeho rodina. Nikto iný to nevedel, je to pre mňa rovnaké prekvapenie ako pre tvojho Scorpiusa, alebo teba," vravel jej Ron a klesol na sedačku. „Je to príšerný pocit, Daphne."
Prisadla si k nemu a chytila ho za ruku. „Ospravedlňujem sa, netušila som..."
„Snažím sa s tým vyrovnať. Prišiel som o päť rokov života môjho vnuka," vravel jej a ona pred pár hodinami počula niečo podobné od Scorpiusa. „A mrzí ma, že mi Rose nedôverovala, že mi to nepovedala. Ale nemôžem sa na ňu hnevať. Pretože o ňu znova prísť nechcem. Tých päť rokov bez nej bolo pre mňa ťažkých."
„Viem," šepla smutne. „Mrzí ma to."
„Scorpius sa veľmi hnevá?"
„Zúri..."
„Nedivím sa mu," prikývol Ron. „Ale dokážeš ho trocha skrotiť? Pretože ak bude k Rose odporný, tak potom si ho podám!"
„O tom nepochybujem," prikývla. „Nemôžem ti to však sľúbiť. Zatajila mu niečo neuveriteľne dôležité, Ron. Bude sa hnevať, bude sa veľmi dlho hnevať. Ale Scorpius s ľuďmi nezachádza predsa zle. A nikdy by Rose neublížil, ani keď mu ona ublížila. Taký on nie je."
„Pri všetkej úcte, Daphne, nie som si istý. Predsa len pochádza z útrob Malfoya," podotkol Ron a nadvihol obočie. „A to je prvotriedny kretén!"
„No,... Draco má zložitú povahu," preložila jeho slová Daphne.
„Je to kretén," preložil ich späť Ron.
„Scorpius je iný," zastávala sa svojho synovca Daphne. „Scorpius je ako Astoria. Povedz mi, aký je tvoj vnuk?"
„Bohužiaľ vyzerá ako Malfoy," zasmial sa Ron. „Je však naozaj veselý, múdry a napriek všetkému som rád, že ho mám."
„Takže si teraz dedko?" zasmiala sa. „Randím s dedkom?"
„Haha," zasmial sa aj Ron, „takže my už spolu randíme?"
„Ja neviem," sklopila Daphne pohľad. „Ešte stále nie si rozvedený a nie som si istá, či chcem čeliť všetkým tým klebetám a urážkam. Určite by ma začali obviňovať, že ja som na vine, čo sa týka tvojho rozvodu s manželkou."
„Ale to nie je pravda," podotkol Ron.
„To vieš ty a viem to ja," riekla Daphne a chytila ho za ruku. „Niektorým ľuďom to ťažko vysvetlíš..."
„Čo ak mi na nich nezáleží?" spýtal sa jej Ron.
„Čo ak tými ľuďmi budú členovia tvojej rodiny?" položila mu otázku ona. „Nechcem sa o tom rozprávať, Ron. Nechajme to zatiaľ tak, ako to je," dodala a pobozkala ho letmo na pery. „Večeral si? Scorpius nezjedol všetko, čo som mu uvarila, ak by si bol hladný, zohrejem ti večeru."
„Akoby si ma nepoznala, Daphne, ja som stále hladný," žmurkol na ňu Ron.
Daphne sa zasmiala. „Naložím ti tým pádom."
YOU ARE READING
Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]
Fanfiction„Nie každé rozhodnutie je ľahké, nie každé srdce je krehké, nie každý pocit je rozumný, nie každá myšlienka je čistá..." Rose Weasleyová a Scorpius Malfoy začali spolu randiť ešte počas siedmeho ročníka na Rokforte. Chvíľku po ukončení školy sa s ní...