Blaise dobehol Surreyu pri vchodových dverách. „Suri, počkaj!" Chytil ju za rameno a donútil ju, aby sa na neho pozrela. „Vysvetlím ti to, prosím ťa."
„Je stará ako ja!"
„Mám ju rád!"
„Nemôžeš mať rád niekoho, kto by mohol byť tvojou dcérou!"
„Ale ja ju mám fakt rád," riekol jej Blaise a hľadel jej úprimne do očí. „Pretože je taká jednoduchá, veselá a život je pre ňu gombička. Nejdem sa s ňou oženiť a ona to dobre vie. Je mi s ňou dobre a jej je dobre so mnou. Mám to dievča fakt rád."
„Toto nie je normálne!" zlostila sa naďalej Surreya. „A nemysli si, že som jediná, komu sa to nebude páčiť. Čo asi na to povie jej rodina?"
„Som si istý, že to tiež nezoberú dvakrát dobre," prikývol Blaise, lebo si toho bol vedomý. Nikdy nemal s Potterom dobré vzťahy. Bolo pochopiteľne, že to rozpúta veľkú vojnu, keď to všetko praskne. „Ale vieš, že mi to celkom jedno. Čo sa na tom zmení? Mám Lily rád a ona má rada mňa. Je to dospelá žena, ktorá môže mať vzťah s kým chce. To je celé."
„Nerozumiem ti, otec, skutočne ti nerozumiem," zamračila sa na neho Surreya. „Pusti ma, odchádzam!"
„Prečo si prišla?" spýtal sa jej.
„To je jedno!"
„Nie, nie je to jedno, Surreya Zabiniová!"
„Malfoyová," opravila ho, lebo na to často zabúdal. „Pohádala som sa so Scorpiusom a nechcela som byť v tom dome. To je celé. Pôjdem sa prejsť a vrátim sa domov."
„Hádate sa kvôli tomu chlapcovi?"
„Ariesovi? Hm, možno, ja ani neviem," povzdychla si. Blaise ju medzi tým pustil. „Je to komplikované. Asi nie som pripravená na to, aby ho začlenil do našej rodiny. Keď som sa za neho vydávala, dúfala som, že to ja budem matkou jeho detí. Ubehlo už pár rokov a ja matkou stále nie som. Zrejme má Boh na to nejaký dôvod, ale ten dôvod sa mi prestáva páčiť."
„Ach, Su," Blaise ju objal. „Všetko má prísť vo vhodnú dobu. Tak to zvyčajne býva. Nehnevajte sa so Scorpiusom."
„Je to frustrujúce. Chcela by som bábätko..."
„Ja viem, zlatko," riekol jej otec a pohladil ju po vlasoch. „Určite ho budeš čoskoro mať. Len sa upokoj, áno?"
„Pokúsim sa," prikývla Surreya. „Pôjdem."
„Ak tu chceš zostať-"
„Nie, nevyhadzuj kvôli mne svoju milenku," uškrnula sa na neho Surreya. „Pôjdem domov, bude to v poriadku."
„Určite?"
„Určite," zaklamala, lebo si vôbec nemyslela, že niečo ešte bude niekedy v poriadku, odkedy sa do Scorpiusovho života vrátila Rose a ešte aj s tým chlapčekom. Pobozkala otca na líce a potom sa vybrala do tmy. Nešla však domov.
Blaise sa vrátil do kuchyne k Lily. „Mrzí ma to," riekol jej.
„Nemohla som nič iné čakať," povzdychla si Lily, ale potom sa na neho usmiala. „Aj ja ťa mám rada, Blaise."
„Ty si to počula?"
„Kričali ste, aspoň zo začiatku, potom som už nepočula nič," odvetila mu Lily. „Vážne, mám ťa rada."
„Bojíš sa, že to povie ostatným?" spýtal sa jej.
„Čo sa má stať, to sa stane. Potom si nad tým budeme lámať hlavu," povedala mu veselo. Nahla sa k nemu a pobozkala ho na pery.
YOU ARE READING
Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]
Fanfiction„Nie každé rozhodnutie je ľahké, nie každé srdce je krehké, nie každý pocit je rozumný, nie každá myšlienka je čistá..." Rose Weasleyová a Scorpius Malfoy začali spolu randiť ešte počas siedmeho ročníka na Rokforte. Chvíľku po ukončení školy sa s ní...