25. Tento okamih

837 79 27
                                    


„Je to Scorpiusov syn," vydýchla Rose. „Vďaka ti, dobrotivý Merlin! Aries je Scorpiusov syn!" potešila sa a potom sa hodila Hugovi do náručia. Ešte stále plakala. Hugo ju pohladil po chrbte a žmurkol na matku, ktorej tiež očividne padol kameň zo srdca.

„To je dobré, Rose," povedala jej mama.

„Áno, Rosie, už sa nemusíš trápiť, že nevieš, kto je jeho otec," riekol jej Hugo. „Všetko bude zase v poriadku."

„Nebude," pokrútila Rose hlavou a odtiahla sa od brata. „Scorpius bude pokračovať v tom nemožnom súde, aby sa mi pomstil za to, čo sa stalo."

„Rose, upokoj sa," žiadala ju matka. „Možno žiaden súd pokračovať nebude. Scorpius bude určite isto rád, že Aries je jeho."

„Áno, to bude, má ho veľmi rád," usmiala sa Rose. „Ale aj tak sa bojím, že súd pokračovať bude, aby si Scorpius niečo dokázal a..."

„Netrep toľko, Rose!" ohriakol ju Hugo. „Scorpius nie je taký."

„Nebýval taký," pripustila Rose. „Ale už neviem, čo od neho môžem, alebo nemôžem od neho čakať. Zmenil sa. Veľmi sa zmenil," dodala zronene.

***

Scorpius si niekoľkokrát prečítal list, až kým si bol istý, že si všetko prečítal správne. Aries je jeho syn.

Skutočne jeho syn.

Jeho syn!

Po tvári mu tiekli slzy šťastia a spokojne vstal z postele a rozbehol sa von zo spálne. Surreya už bola v práci, tak šiel novinku zvestovať aspoň babičke.

„Babi, je môj!" vyhŕkol, len čo dobehol do jej spálne. „Môj syn!"

Narcissa Malfoyová sa na neho pozrela a usmiala sa. „To som rada, Scorpius," prikývla.

„Ani nevieš, aký som šťastný. Je to môj syn. Tak veľmi som sa bál, že nebude, že mu budem musieť povedať, že nie som jeho ocko, ale ja som... som!" Rozprával jej nadšene a mal pocit, že by pri tom dokázal od šťastia aj tancovať.

„Teším sa s tebou, Scorpius," odvetila mu babička.

Scorpius k nej podišiel a potom ju objal. „Ďakujem, babi. Musím ho vidieť!" rozhodol sa.

***

„Do čerta, tak už povedz niečo, Draco!" zlostila sa Daphne, keď Draco niekoľko minút mlčal.

Nakoniec to nevydržala a vytrhla mu list z ruky. Prečítala si výsledky. Istá zhoda s Dracom tam bola, ale všetko ukazovalo na Scorpiusa. Daphne si vydýchla a potom sa usmiala. „Tak je dobre, no nie?"

„Isteže," prikývol Draco. „Vďaka Merlinovi."

„A nie si ani trocha sklamaný, že nemáš ďalšieho syna?" načrtla Daphne a zodvihla obočie.

„Ja mám dieťa len s Astoriou," odvetil jej Draco a vzal si od nej list. Zložil ho a schoval si ho do vrecka na nohaviciach.

„Je to veľmi dobrá správa," prikývla Daphne a usmiala sa. „Scorpius bude isto šťastný."

„To je jediné dôležité, Daphne," súhlasil s ňou.

„Veď ja viem," prikývla a pohladila ho po ruke. „Sľubujem, že prídeme na to, čo sa v tú noc stalo. Som si istá, že to zvládneme."

„Myslíš?"

„No tak, Draco hlavu hore!" žmurkla na neho a stisla jeho ruku. „Všetko sa dá do poriadku."

Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now