Péntek. A díjátadó gála napja. Úgy igazán nem érdekel ez az egész, de Kim-nek megígértem, hogy ott leszek és számít rám. Meg amúgy is. Ő jön értem és ha még el nem készült állapotban talál, lehet megtép és azt nem akarom. Ma nincs kedvem bunyózni...
Hazaérve a suliból még volt négy órám elkészülni szóval teljesen ráérősen lehuppantam a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t. Amiben nem volt semmi, szóval kikapcsoltam. Benyomtam egy kis zenét, bár a szomszédok nem hiszem, hogy örülni fognak neki, mivel ezerrel üvöltött. Azért remélem a rendőrséget nem hívják ki rám.
Fél hétkor kezdtem készülődni. Elég lazára vettem az egészet, úgy gondoltam egy óra bőven elég lesz, na ebben nagyot tévedtem. 7:12-kor turbó módra váltottam, addigra szinte semmivel se végeztem. 22 percig fürödtem, 10 percig sminkeltem és most ott tartok, hogy nem tudom mit vegyek fel ma este. Ekkor hirtelen megcsörrent a mobilom. A kijelzőn Kimberly neve villant fel.
-Remélem már kész vagy-szólt bele köszönés nélkül.
-Öhm persze, már csak rád várok-mondtam, miközben egy köntösben szaladgáltam a fürdő és a szobám között.
-Király! Öt perc és ott vagyunk-mondta s lerakta. Mi? 5 perc? 5 perc arra sem elég, hogy a hajamat megcsináljam, nemhogy még fel is öltözzek. Extra turbó módra váltottam és 7:29-kor már az ajtóban álltam indulásra készen. Fogalmam sincs, hogy hogy, de sikerült. A másik dolog, amit nem értek, hogy Kim-ék hogy tudnak pontosan 7:30-kor lefékezni a házunk előtt. Az ilyen pontos emberekből, mint ők nem sokat találni.
-Sziasztok-szálltam be a kocsiba.
-Cső Hallie! Mi a pálya?-nézett hátra Kim apja. Na igen. Neki is megvan a saját stílusa.
-Minden remek-mosolyogtam rá.
-Ezt akartam hallani! Öveket be! Indulás!-mondta s beletaposott a gázba.A díjátadó helyszínére érve tömegeket pillantottam meg, de egyáltalán nem voltam meglepve.
-Ez egy álom!-mondta Kim.
-Ez jobb mint egy álom-néztem rá.
-Mikor is lesz vége ennek a..-kereste a szavakat Kim apja.
-11-kor-mondta a barátnőm.
-11? Nem azt kérdeztem, hogy a díjátadónak, hanem hogy az egésznek, az after party-t is beleértve mikor lesz vége?-kérdezte újból. Na ez kicsit meglepett. Tudom, hogy Kim apja elég laza ember, de nem hittem volna hogy ilyen könnyen elengedné még partizni is.
-Valamikor hajnalban-vonta meg a vállát Kim.
-Oké! Ha jönni akarsz hívj és suhanok is érted! Jó bulizást-mondta az apja és elhajtott.
-Erre inkább nem mondok semmit-közöltem.
-Ne is.Ötpercenként kb. fél métert tudtunk haladni a nagy tömeg miatt. Jobban jártunk, hogy hamar elindultunk, ha később jövünk lehet, hogy már be se férnénk.
Miután átjutottunk az ellenőrzéseken is a színpad elé mentünk és szinte az első sorban találtunk magunknak helyet.
-El sem hiszem, hogy ez megtörténik-mondta Kim-pillanatokon belül Tony Stark azon a színpadon fog állni.
-Ha egyáltalán eljön-tettem hozzá. Erre lehervadt Kim szájáról a mosoly.
-Az After Party-t nem hagyná ki-mondta.
-Igaz, de a Díjátadót kihagyhatja-mondtam.
-És? A partira is megyünk-közölte.
-MegyÜNK? Én nem mondtam, hogy megyek-tettem karba a kezem.
-De én igen.
Már épp akartam valamit mondani, amikor hirtelen mindenki elkezdett tapsolni. A színpad felé vetettem tekintetem. Maga a díjátadó, kezében a díjjal jelent meg.
-Nagy megtiszteltetés átadnom ezt a díjat egy olyan embernek, aki mára már fogalommá vált-kezdte a beszédét-és mielőtt bárki azt hinné nem fog megjelenni, meg fog, tettem erről. A Sokovia-díj nem rég óta van köreinkben, de úgy gondoltam, hogy a Bosszúállók közül azok, akik támogattak minket hozzájárulásukkal megérdemelnek egy ilyet. Most Tony Stark-on van a sor, hogy átadjam e díjat, igazság szerint vele kezdünk. Hölgyeim és úraim!: Tony Stark-konferálta fel őt.
-Waaaaaa-sikoltozott mellettem Kimberly.
A színpadon lévő két ledfal kinyílt és belépett rajta ő. Őszintén megvalva más belépőre számítottam, olyan menő Vasemberesre, de a történtek után nem csodálom, hogy kicsit visszavett magából.
A nézőtéren tapsvihar, sikítozások, éljenzések, hatalmas ováció zajlott belépésére. Szószerint megsüketültem.
-Igen igen, valami ilyesmire számítottam-szólt bele a mikrofonba, erre a nézők közül páran felnevettek.
-Szeretünk Tony!-kiáltotta az egyik rajongó.
-Tudom-mondta a megszólított ember. Na igen..erre a válaszra valamiért számítottam.
-Szóval..miért is vagyok itt?-nézett a mellette álló emberre-oh igen a díj miatt. Köszönöm-vette át.
-De tényleg. Köszönöm-folytatta-köszönöm, hogy..
Miközben Stark nyomta a dumáját megpillantottam valakit. Vagyis valakiket, akik nem illettek a tömegbe.
-Hé-böktem meg Kim vállát.
-Mi az?
-Látod azt a két fickót?-mutattam rájuk-gyanúsak egy kicsit.
-Azért mert komoran állnak egy helyben?-kérdezett vissza-Hallie ne már, ne gondolj mindig egyből rosszra.
-Nekem itt akkor is bűzlik valami-mondtam s jobban körbenéztem. Több ugyanolyan ruhába öltözött, mogor tekintetű férfit véltem felfedezni. A ruhájukat jobban megnézve..
-Jaj ne-mondtam kicsit hangosan.
-Mi az?-kérdezte Kimberly.
-Kim. Most azonnal el kell tűnnöd innen-mondtam neki komolyan.
-Mi? Mégis miért?
-Vannak itt olyanok, akik most valami nagyon rosszra készülnek, ha nem tévedek.
-Jajj Hallie, ne már! Itt nincs mitől félni! Azok biztos csak a biztonsági őrök.
-Kim. Láttam én már elég őrt ahhoz, hogy tudjam, hogy ők nem azok! Menj el, kérlek.
-Persze..
-Kim, kérlek!
Ekkor láttam, ahogy az egyik férfi a füléhez emel valamilyen kütyüt és beszélni kezd bele. Nem volt több időm Kim-et kérlelni, cselekednem kellett. Elindultam a színpad felé.
-Most meg mit csinálsz?-kiáltott utánam Kim.
A színpad elé értem, nagy lendülettel felugrottam rá és a mikrofon előtt álló két ember felé vetettem az irányt. Persze mindketten felémfordultak.
-Őrült rajongó közeleg?-kérdezte Stark. Ekkor a távolból egy hangos robajra lettünk figyelmesek. A nézőtér felé néztem, a reflektor fény elvakított, de a hangból ítélve tudtam mi az. Egyre közelebb és közelebb jött a színpadon álló milliárdos felé. Lépteim futássá eredtek és egy pillanaton belül leterítettem a földre Tony Starkot..hűlt helyén egyenes haladt el egymás után három hatalmas golyó és egyéb lövedék...
YOU ARE READING
"Semmi sem lehetetlen" (Avengers fanfiction) BEFEJEZETT
Fanfiction2012. New York. Támadás. Szerintem nem is kell tovább ecsetelnem. Sok embernek nagy veszteség volt az a bizonyos nap, de nagyobb veszteség is lehetett volna, ha a Bosszúállók nem lépnek közbe. Van aki utálja őket a szenvedett károk miatt, van aki sz...