Visszatértünk a Bosszúállók Bázisára. Mindannyian. A hangulat eléggé frusztrált volt. Senki nem szólt hozzá senkihez, nem tudom, hogy ez most az egyezmény miatt van így vagy valami más az oka.
-Steve, azt hiszem itt az ideje, hogy megbeszéljétek-mondta Natasha suttogva, bár szerintem nem kellett volna hallanom, de egyre kíváncsibb lettem.
-Nem tudom Nat..-sóhajtott egyet a Kapitány.
-Nincs sok veszteni valód, és ő biztos nem fog kezdeményezni-szállt be a beszélgetésbe Sam. Ő? Stark? Ez azt jelenti, hogy valami történt a két hős között. Persze, gondolhatnék az egyezményre is, de pár darab papír miatt...
-Hallie!-hallottam meg egy viszonylag hangos hangot, amely kizökkentett gondolataimból.
-Igen?-néztem rá David-re.
-Hol jártál? Már vagy tizedjére szólítgatlak-mondta.
-Bocsi..egy kicsit elkalandoztam. Mi a baj?
-Jelenleg nem igazán akarnám elhagyni ezt a bázist és ha nem baj beköltöznék hozzád. Így legalább az edzésekre is könnyebb lenne járnom-mondta.
-Oh, persze! Nyugodtan gyere, úgy is van elég hely nálam-mosolyogtam rá.
-Kösz, most lemegyek egy kicsit edzeni, velem tartasz?-kérdezte.
-Hát most igazából..-kezdtem, de eszembe jutott, hogy az edzőterem szinte a műhely mellett van és ha ügyes vagyok megtudhatom mi történt. Tudom nem kéne ebbe is belekötni az orromat, de nem tehetek róla, kíváncsi vagyok!
-Szívesen megyek!-mondtam végül-de előtte átöltözöm.
-Klassz. Ott tali-mondta s elment. S ekkor eszembejutott, hogy miért pont a műhelyben beszélnének? Na mindegy, próba szerencse.Tíz perccel később indultam az edzőterembe, odafele haladva bepillantottam a műhelybe, de nem volt bent senki. Pech, sosem fogom megtudni az igazat. Ezt a sors akarta így, hisz nincs is semmi közöm a dologhoz...hirtelen megpillantottam azt a gépet, amire már az elmúlt napokban is nagyon kíváncsi voltam. Na ha ezt megtudják..tuti kivágnak. Bementem a műhelybe. A gép körülbelül akkora volt, mint egy autó motorja. Rajta 8 darab négyzet, ami mellett pedig két gomb. Igazából semmi érdekes nem volt rajta, de valami miatt nagyon felkeltette a figyelmemet. Hirtelen hangokat hallottam. Basszus.
-Ahj, Tony ne már! Ugyanott akarod folytatni, ahol abbahagytuk?-hallottam Steve hangját. Valószínűleg veszekednek, a hanglejtéséből ítélve.
-Én egyáltalán nem is akarom folytatni! Nem kértem, hogy idegyere-vágott vissza Stark.
-Hadd ne emlékeztesselek arra, hogy te jöttél nekünk segíteni-mondta a Kapitány.
-És még mindig nem kértem, hogy idegyere.
-Nem tudnád egy kicsit félretenni azt, ami történt és velünk együtt dolgozni? Tudom, hogy az elmúlt hónapokban te is kutattál a robbantások és a merényletek után.
-Hogy te milyen jó megfigyelő vagy-mondta Stark.
-Tony. Kérlek. Ami volt, elmúlt. Nem tudsz rajta változtatni.
-Ez igaz. De honnan tudjam, hogy nem vágsz át újra? Talán már megint szövetkeztél a kis fémkarú barátoddal.
Eközben felguggoltam és a fejemet kissé felemeltem, hogy lássam az eseményeket, de hirtelen elvesztettem az egyensúlyomat és nekidőltem a gépnek, a bal kezem az egyik gombon landolt. Basszus. Az egész gyorsan történt, hatalmas fehér fény, egy villanás és semmi. A helyzetem nem változott, ugyanúgy a gép mögött guggoltam, nekitámaszkodva az említett tárgynak. Lassan körbenéztem, de a műhely helyet csak fákat, bokrokat, egy erdőt láttam. Megrémültem. Hirtelen felálltam.
-Te meg mi a..? Ez te voltál? Te indítottad be?-kérdezte tőlem idegesen Stark.
-Én..-kezdtem, de mielőtt belevágtam volna mondandómba ellökött eddigi helyemről és már ő maga állt a gép elé.
-Mi történt, Stark?-kérdezte Steve.
-Beindította az időgépet-mondta.
-A micsodát?!-kérdeztük egyszerre a Kapitánnyal.
-De fogalmam sincs hogy, nem volt dátum megadva-folytatta.
-Akkor most..visszautaztunk az időben?-kérdeztem lélegzetvisszafolytva.
-Vagy előre-mondta Steve.
-De..hol vagyunk?-kérdeztem.
-A tér nem változott, azaz a Bázison-mondta Stark.
-De itt..nincs semmi-mondtam még mindig kissé sokkos állapotban.
-Mivel a Bázis nem volt mindig itt-segített ki Stark.
-Viszont a mostani funkciója előtt is lakott volt a terület-mondta Steve-szóval vagy nagyon vissza utaztunk vagy előre és ez fog történni.
-Az kizárt!-mondtam. Nem tudtam elhinni. Nem tudtam elhinni ezt az egészet, ami most éppen történik és ennek mind én vagyok az okozója.
-Oké, kislány. Elárulnád, hogy mégis mi a fenét kerestél te az én gépem közelében az én műhelyemben?-lépett mellém a dühös milliárdos.
-Hát..asszem túl kíváncsi voltam-vetettem le a fejemet. Nem voltam képes a szemükbe nézni.
-Kíváncsi?-kérdezett vissza mérgesen Stark.
-Tony! Hagyd! Már megtörtént, inkább jutass minket haza-mondta Steve.
Stark ekkor elment előlem s aztán a fejét vakargatva megszólalt.
-Az nem lesz egyszerű. Nem volt még teljesen kész a gép, nem volt időm befejezni, nem volt meg minden hozzá szükséges anyag, ami..
-Ami hazajuttat?-kérdezte Steve.
-Olyasmi-felelte Stark.
-Király-mondtam.
-Te, inkább ne szólalj meg-nézett rám szúros tekintettel a "nagy" zseni.
-Oké, ahelyett hogy veszekednénk inkább menjünk be a városba megtudni, hogy hol vagyunk, vagyis melyik évben-mondott egy ép-kész ötletet Steve.
-Egyetértek-mondtam.Még egy pártíz perces civakodás után végre elindultunk és megérkeztünk a városba, viszont ami ott fogadott minket az nem volt nyugtató.
-Csak nekem nem tűnik fel valami vagy tényleg minden ugyanolyan, mint volt?-kérdeztem.
-Az a cukrászda nem volt ott!-mutatott az említett helyre Stark.
Nem értem ezt az egészet. Az időutazás lényege, hogy egy távoli korszakba érkezzünk vagy legalább 10 évet utazzunk. De ahogy elnézem ezt azt egészet, maximum 1 év vagy kevesebb volt az út. De annak semmi értelme. A Bázis nem volt a helyén, egy éve viszont már igen és szerintem egy év múlva sem lesz semmi baja. Vagy ezekszerint mégis?
Hirtelen felindulásból odamentem az egyik járókelőhöz.
-Elnézést! Meg tudná mondani a mai dátumot?-kérdeztem egy középkorú nőtől, erre a két Bosszúálló is odajött.
-Persze-felelte és elővette a telefonját-június 12.
-Melyik év?-kérdeztem, egyre jobban vert a szívem, a nő pedig furán nézett rám, megértem.
-2016-felelte, mire lefagytam egy percre.
-Hallottátok?-kérdeztem a két férfitől.
-Igen. 2016. június 12.-ismételte Steve.
-Az a mai dátum, arról a napról jöttünk el vagyis igazából ezekszerint el se mentünk-mondta Stark.
Kezdett megrémiszteni a helyzet.
-Hol a fenében vagyunk?-néztem körbe ezen az annyira ismerős, de mégis teljesen más városon.
ESTÁS LEYENDO
"Semmi sem lehetetlen" (Avengers fanfiction) BEFEJEZETT
Fanfic2012. New York. Támadás. Szerintem nem is kell tovább ecsetelnem. Sok embernek nagy veszteség volt az a bizonyos nap, de nagyobb veszteség is lehetett volna, ha a Bosszúállók nem lépnek közbe. Van aki utálja őket a szenvedett károk miatt, van aki sz...