Ронджун беше задъхан, когато стигна пред залата. Спря рязко и му отне секунда да си поеме дъх, преди да отвори тихо вратата. Зарадва се, когато разбра, че оценяването е в другия край и никой не му обърна внимание.
Приближи се на пръсти до групичката, с която беше заедно на изпита и без затруднение намери Джънгу, бутайки го леко по ръката.
- Хей - прошепна високия, свеждайки поглед към него. - Закъсняваш.
- Така ли, не знаех - врътна очи той.
Двамата отново насочиха слуха си към професора, който обсъждаше всяка картина индивидуално. Ронджун се успокои, виждайки, че не е стигнал до неговата все още и мислено благодари за това.
- Не е много препоръчително да се закъснява за конферанси - каза след това възрасният мъж. - Нали така, г-н Хуанг?
Косъмчетата по тила на дребното момче настръхнаха и то ококори очи.
- Съжалявам, ако обърках името - побърза да добави професора. - Казваш се Хуанг Ронджун, нали?
Чернокосия пристъпи напред и кимна засрамено, усещайки погледите на всички други. Забеляза, че и Джемин се намираше в помещението и се почувства още по-унижен.
- Съжалявам, че закъснях - смутолеви той.
- Е, предполагам, сте извинен.
- Моля?
В тона на мъжа имаше игрива нотка и той го изгледа иззад очилата си.
- Хората на изкуството са доста разсеяни понякога - обясни той. - Не мислите ли?
Всички наоколо кимнаха и почнаха да си шушукат.
- Това е достатъчно извинение. Е, г-н Хуанг, коя е вашата картина?
Ронджун обходи с очи всички платна, поставени на земята и на мига посочи своето.
- Ето тази.
Професорът застана пред нея, вглеждайки се в детайлите. Всякаква закачка изчезна от очите му и той придоби вид на пълен професионалист.
- Студенти, до сега колко забележки и съвети дадох? - попита той след няколко минути на мълчание.
Младите хора обсъждаха помежду си, опитвайки да се сетят за точния брой.
- Тук - мъжа посочи с пръст една от другите картини - главата е твърде малка за тялото. - А тук цветовете са просто една голяма каша. Но знаете, няма грозна картина - усмихна се той. - Вие, г-н Хуанг, каква смятате, че е критиката ми към Вашата работа?
YOU ARE READING
His deadly kiss
Mystery / ThrillerРонджун е обикновен студент, който среща необикновено момче. На Джемин е красив и мил, но и мистериозен. С всеки изминал ден Ронджун се убеждава все повече, че около него има нещо странно. Когато започва да се рови в миналото, разбира шокираща тайн...