92 💎

764 132 46
                                    

- Пусни ме! - проплака Джун, понеже Джемин го държеше здраво.

Бяха захвърлили тялото на Марк на снега, сякаш беше нещо ненужно и мърляво.

- Ронджун... - почти изръмжа Нана.

В крайна сметка чернокосия успя да се освободи от хватката му и без капка страх изтича до приятеля си, коленичвайки на земята.

- Марк - повика го той и го разтресе леко. - Марк, добре ли си? Събуди се, моля те. - Ронджун ги погледна гневно. - Какво сте му направили?!

- По-спокойно, малкия - каза Мунбин. - Нищо му няма. Всъщност, трябва да си благодарен, че съм толкова мил и реших да направим сделка.

Дребното момче придърпа Минхюнг към себе си и сложи главата му в скута си, придържайки го внимателно.

- Каква сделка?

- Оставям приятелите ти на мира, а ти идваш с нас. Какво ще кажеш? Има ли сделка? 

- Да - кимна той.

- Не - отсече Джемин веднага. - Той няма да ходи никъде.

Едва в този момент Ронджун се загледа по-добре в рижавото момче, стоящо встрани от Мунбин и му се стори адски познато.

- Ти? - сети се той.

Нощта, в която с Марк и Сънг бяха отишли на бар, изплува в паметта му. Спомни си, че имаше момче, което Минхюнг много харесва и сега осъзна, че това бе то.

Не можеше да игнорира вината, изписана на лицето му. Изглеждаше така, сякаш наистина не иска да е тук точно сега.

- Ронджун, ставай - заповяда Джемин, който беше зад него и хвана рязко ръката му, дърпайки го нагоре. - Да се махаме от тук.

- Не - възпротиви се той. - Ще отида с тях.

- Луд ли си?! - инкуба повиши тон. - Няма да ти го позволя. Тръгвай.

Джемин грубо го бутна пред себе си, закривайки го изцяло с тялото си.

- Не мисля, че това е добра идея - обади се Мунбин.

Джун се обърна, за да погледне и сърцето му едва не спря. Русокосият се беше надвесил над Марк, допрял нож в гърлото му.

- Не искаш приятеля ти да умре сега, нали?

- Остави го, хьонг - изсъска Джено.

- И какво ще направиш ти? - той го погледна високомерно.

Джено без да се замисля тръгна бързо към него и замахна да го удари. По-големия избегна атаката и сграбчи ръката му, осуквайки я зад гърба му.

His deadly kissWhere stories live. Discover now