Ронджун тъкмо се бе разделил с Джемин пред университета на другата сутрин, когато някой го потупа по рамото. За разлика от вчера, беше в доста добро настроение, тъй като високото момче го бе събудило с нежна целувка по врата, но сега, когато се обърна, всичко отиде по дяволите.
Джено стоеше срещу него.
- Добро утро - поздрави той някак отдръпнато.
- Добро - отвърна Джун и отстъпи крачка назад.
- Надявах се да те видя - призна по-големия. - Имаш ли време? Искам да поговорим.
- Не мисля, че е много уместно - свъси вежди недоверчиво той.
- Моля те - побърза да каже русия, понеже Ронджун имаше намерение да се отдалечи. - Отдели ми само десет минути. Не повече.
Дребното момче не беше много сигурно, но въпреки това кимна. След случилото се предния ден дори не знаеше дали е редно да се навърта около него.
Джено го поведе към залата по танци и двамата влязоха вътре. Както се очакваше, нямаше никого и русокосия затвори след себе си, оставяйки раницата си на пода.
- Исках да ти се извиня - заговори той и го погледна плахо - за инцидента вчера.
- Защо се извиняваш? - смутолеви Хуанг и сведе глава. - Ти не си направил нищо.
- Именно. Извинявам се точно защото не направих нищо.
Високото момче пристъпи към него и разкопча якето му съвсем малко. Погледна наранената кожа на врата му, която вече имаше лилав оттенък и я докосна леко с пръст. Ронджун се постара да не показва, че дори от този малък допир го заболя.
- Няма значение - каза след това и се отдръпна.
- Има значение. Трябваше да я спра. Съжалявам, че ти причини това. Просто сестра ми понякога не си знае предела.
- Сестра ти? - зяпна Джун.
- Да. Шинби е моята по-голяма сестра. В последно време само ме разпитва защо нямам настроение и накрая й казах, понеже беше наистина настоятелна.
- Какво си й казал?
Джено се усмихна едва забележимо на реакцията му и отново скъси разстоянието помежду им, вдигайки ръка към лицето му.
- Казах й за теб. И че ме остави заради друг.
- Не съм те оставил - отрече Ронджун.
YOU ARE READING
His deadly kiss
Mystery / ThrillerРонджун е обикновен студент, който среща необикновено момче. На Джемин е красив и мил, но и мистериозен. С всеки изминал ден Ронджун се убеждава все повече, че около него има нещо странно. Когато започва да се рови в миналото, разбира шокираща тайн...