През последните два часа Ронджун непрекъснато ходеше в тоалетните, за да наплиска лицето си. Чувстваше се отпаднал, но не знаеше причината, а и не искаше да звъни на Джемин и да го притеснява. Защо изобщо бе дошъл днес в университета?
Тъкмо излизаше, когато се сблъска с Джънгу на прага.
- Ронджуни! - възкликна по-високия и се усмихна широко.
- Здрасти - поздрави Джун с половин уста.
- Мислех, че те няма днес.
- Реших да дойда.
- Добре ли си? Изглеждаш блед - притесни се той, виждайки лицето му.
- Няма нищо, не се тревожи.
- Искаш ли да те изпратя до сестрата? Мисля, че е тук днес.
- Не, наистина няма нужда. Ще вървя сега.
Той мина покрай него, но Джънгу го хвана за лакътя, затова дребното момче обърна глава към него.
- Професора те търсеше по-рано.
- За какво?
- Не знам. Да говорите за някаква поръчка или нещо такова. Обещах да ти предам, ако те видя.
- Благодаря ти. Къде е той сега?
- Мисля, че в ателието по живопис.
- Ясно. Благодаря още веднъж.
Ронджун му се усмихна и този път наистина тръгна.
Болката в корема му вече ставаше непоносима и се наложи да се подпре с ръка на стената, за да върви нормално. Може би нямаше да е лоша идея да мине през лекарския кабинет.
- Добре ли си? - попита познат глас и той вдигна очи, срещайки Джено.
Чудесно, само това липсваше.
Мислеше да го излъже и подмине, но някакси бе можа да го стори и поклати глава.
- Не. Боли ме...
- Какво те боли?
Дребното момче вдигна ръка към стомаха си и го обхвана, свивайки се почти на две.
- Ронджун? - притесни се русокосия веднага и се приближи, хващайки го от двете страни. - Хей, какво ти е?
Хуанг стискаше очи, вече неспособен да понася силната болка. Краката му почнаха да треперят, а главата му - да се върти и скоро силите му напуснаха тялото. Вкопчи се в Джено, сякаш се страхуваше, че ще се строполи на пода.
YOU ARE READING
His deadly kiss
Mystery / ThrillerРонджун е обикновен студент, който среща необикновено момче. На Джемин е красив и мил, но и мистериозен. С всеки изминал ден Ронджун се убеждава все повече, че около него има нещо странно. Когато започва да се рови в миналото, разбира шокираща тайн...