- Само това ли успя да намериш? - попита Джено, говорейки по телефона.
- Не е много, съжалявам - каза Шинби от другата страна на линията.
Бяха минали два дни и времето сякаш беше безмилостно.
- Вечерта, когато отидох, успях само да снимам книгата със съдържанието - обясни сестра му. - После се върнах, но не открих нищо.
- Сигурна ли си, че нямаше нещо друго?
За миг настъпи мълчание.
Тя бе претърсила всички книги на подобна тема, но наистина не намери никаква информация.
- Да - въздъхна момичето. - Почакай...
- Какво? Сети ли се нещо?
- Онази вечер някой дойде в библиотеката - спомни си тя.
- Видя ли те? - Джено се притесни.
- Не, скрих се. Но чух някакви странни звуци, като от хартия... Ще се върна там довечера.
- Недей, вече е прекалено опасно.
- А какво ще правиш с Джемин, а?! - сопна се тя на висок тон. - Трябва да проверя архива със свитъците, а и мога да се грижа за себе си.
- Съжалявам, че те карам да правиш това...
- Не, аз сама го искам. Не мога да стоя безразлична. Мунбин се нуждае от малко здрав разум.
- Бъди внимателна - предупреди я той.
- Добре. Ще се чуем после.
- Обичам те, нуна - каза той, преди Шинби да затвори.
- И аз теб, дребен - тя се засмя леко, след което разговора приключи.
- Какво стана? - Джемин се намръщи, когато той се върна в стаята. Бе чул целият разговор, но въпреки това не искаше да е нахален.
- Нищо - русокосия въздиша уморено и седна до леглото му. - След малко ще стане готово - той имаше предвид храната, която бе сложил да готви.
- Добре - Нана кимна. Съвсем ясно виждаше умората му, но не смееше да каже нищо.
- Ти как си? Чувстваш ли се различно?
- Не мисля.
- Това е добре.
Малко по-късно, когато успя да го нахрани, се върна към книгите, които бе успял да намери. Книги и записки за магии, отвари и противоотрови, но нямаше абсолютно нищо за точно тази скапана отрова.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His deadly kiss
Gizem / GerilimРонджун е обикновен студент, който среща необикновено момче. На Джемин е красив и мил, но и мистериозен. С всеки изминал ден Ронджун се убеждава все повече, че около него има нещо странно. Когато започва да се рови в миналото, разбира шокираща тайн...