Минаха няколко минути, докато и двамата се успокоят. Джемин внимателно излезе от него и го погали от двете страни на тялото, сякаш искаше да вземе умората му.
- Ронджун... - почти прошепна той и се приведе към лицето му. Беше замаян и неориентиран, все още зачервен и дишащ тежко и Нана помилва бузата му нежно.
- Обичам те - каза Ронджун изведнъж, поглеждайки го в очите.
Това, което направи след това, просто ужаси по-големия. Чернокосия хвана лицето му в ръцете си и го дръпна надолу към него, сливайки устните им.
Джемин почти веднага се дръпна рязко и се изправи, триейки устата си.
- Какво направи?! - той повиши тон.
Джун се надигна на лакти, гледайки го умолително.
- Казах ти, че съм готов да рискувам - напомни той и стана до седнало положение.
- Да, но... Сега ще...
Нана изпадна в паника. За пръв път от много време не знаеше какво да направи, доплака му се и буца заседна в гърлото му. Ронджун го беше целунал. Това значеше, че...
Дребното момче разпозна ужасът, изписан на лицето му. Толкова лошо нещо ли бе направил? Къде беше сбъркал?
- Трябва да направя нещо - завайка се Джемин и скочи на крака, започвайки да обикаля стаята. Симптомите скоро щяха да се появят и щеше да загуби Ронджун завинаги, ако...
Ако нищо. Не можеше да направи нищо. Повече от век не бе успял да намери лек за смъртоносната си целувка и всеки, който целунеше, умираше за отрицателно време.
Ронджун следеше нервните му движения и просто чакаше. Чакаше нещо да стане. Но колкото повече време минаваше, се убеждаваше, че не усеща нищо. Нито болка, нито някакъв друг признак, че смъртта му е близо. Изправи се и застана до Джемин, обръщайки го към себе си. Изненада се, когато видя сълзи в очите му.
- Нана - повика го той, хващайки го над лактите. - Нана, погледни ме.
Щом чу гласа му, високото момче се разплака още повече и го прегърна силно, заравяйки лице във врата му.
- Мамка му, Ронджун... - изхлипа той. - Защо го направи? Казах ти, че...
- Нана - Джун се дръпна леко, - за колко време горе-долу се случва това? Искам да кажа... умирането.
KAMU SEDANG MEMBACA
His deadly kiss
Misteri / ThrillerРонджун е обикновен студент, който среща необикновено момче. На Джемин е красив и мил, но и мистериозен. С всеки изминал ден Ронджун се убеждава все повече, че около него има нещо странно. Когато започва да се рови в миналото, разбира шокираща тайн...