- Джисънг, не може повече така! - тросна се Марк сутринта, когато се събуди.
- Защо викаш толкова рано? - намръщи се русокосия и сложи ръка на главата на Чонло, който спеше в леглото му.
- Не мога да спя заради вас! Ако ще се натискате цяла нощ, си наемете стая! Това не е честно!
- Ще го събудиш, млъкни! - скара му се Сънг, гледайки го лошо.
- Не, няма да млъкна! Писна ми да ви слушам как се натискате постоянно.
- Не се натискаме... - той пламна леко.
- Не, никак - чернокосия извъртя очи с досада. - Само някакво непрекъснато мляскане и въздишки, прекалено е, Сънг!
- Какво искаш да направя?!
- Да спрете. Или поне го правете, докато ме няма, гнусно е.
Джисънг само въздъхна и му обърна гръб, лягайки обратно в леглото си. Придърпа дребното момче към себе си, което веднага се сгуши в гърдите му и затвори очи, опитвайки да заспи отново.
Чу затварянето на входната врата и тъкмо когато имаше намерение да заспи сладко, усети ръка под блузата си. Отвори рязко очи, срещайки игривата усмивка на Чонло.
- През цялото време ли беше буден? - засмя се той и погали косата му.
- Да. Бях на ей толкова да стана и да го фрасна с нещо. Не спря да се оплаква.
- Стига, той е прав. Все пак не е редно да...
По-малкия се надигна леко и го прекъсна, целувайки устните му. Последните няколко дни бяха като залепени един за друг и Джисънг започваше да се пита как щеше да го пусне да си тръгне.
Чонло застана над него, обкрачвайки го и задълбочи целувката, минавайки с пръсти през русите му кичури. Сънг сложи ръце на кръста му и го притисна към себе си, целувайки жадно устните му.
След известно време се отделиха задъхани и високото момче му се усмихна топло, целувайки челото му.
- Между другото - заговори той след малко, - знаеш ли какво става с Ронджун?
Настроението на Лоло веднага посърна и той сведе поглед, изправяйки се до седнало положение. Прехвърли се на леглото до него, а Сънг го погледна притеснено.
- Той не говори с мен - обясни Чонло. - Ясно е, че има някакъв проблем, но...
- Пробва ли да говориш с него?
YOU ARE READING
His deadly kiss
Mystery / ThrillerРонджун е обикновен студент, който среща необикновено момче. На Джемин е красив и мил, но и мистериозен. С всеки изминал ден Ронджун се убеждава все повече, че около него има нещо странно. Когато започва да се рови в миналото, разбира шокираща тайн...