45 💎

1.2K 148 46
                                    

Джемин го завлече към душовете и Ронджун се шокира, когато го бутна в една от кабинките.

- Какво правиш? - обърка се той.

- Ще ти покажа, че няма защо да ме ревнуваш.

Преди дребното момче да успее да попита какво има предвид, Джемин махна потника си и го хвърли на плочките, приближавайки се към него. Джун преглътна звучно заради усилието да потисне желанието си да прокара ръка по голите му гърди. Кожата му лъщеше, изглеждаше гладка и мека, мускулите потрепваха едва доловимо, но той ги виждаше, мамка му.

Светлокосия го прилепи към плочките и се наведе, започвайки да целува врата му. Краката на Хуанг на мига омекнаха и той се хвана за широките му рамене.

- С-стига - едва каза той, започваше да се задъхва. - Не му е тук мястото за това...

- Защо не? Бих те целувял навсякъде.

Устните на Джемин оставяха следи по кожата и сякаш те започваха да горят. Ронджун стисна устните си, за да задържи стоновете, които напираха да излязат.

Изпъшка, когато Нана оголи и захапа рамото му, слизайки бавно надолу. Якето на Ронджун отдавна бе намерило мястото си на земята, тъй като той беше прекалено слаб, за да го държи в ръцете си.

Джемин свали блузата му, хвърляйки я встрани и целувките му обладаха бялата му кожа. Джун вплете пръсти в косата му и стомаха му се сви, усещайки езика му на едното си зърно.

- Дж-джемин... - измърка той и прехапа долната си устна. Всяка клетка в тялото му крещеше за внимание. За вниманието на Джемин.

Високото момче се прехвърли на другото му зърно и го обгрижи по същия начин, сетне коленичи пред него и вдигна ръце, разкопчавайки дънките му.

- К-какво правиш? - смути се той и закри устата си с ръка.

Джемин насочи очите си нагоре към него, докато смъкваше дънките му с лекота до коленете.

- Ще бъдеш ли тих? - попита той, минавайки с език по устните си.

Ронджун вече започваше да разбира какво щеше да прави той и се изчерви целия.

- Н-някой ще ни чуе - възрази Джун и опита са свие максимално краката си, но той го хвана здраво за бедрата и не му позволи.

- Никой няма да ни чуе, ако си тих - изтъкна Джемин и дръпна надолу боксерките му.

- Не го прави - помоли дребното момче, но не му се обърна внимание.

His deadly kissOnde histórias criam vida. Descubra agora