46 💎

1.1K 140 26
                                    

Ронджун се размърда в леглото, събуден от сладка целувка по врата. Отвори бавно очи и се усмихна сънено, когато видя Джемин над себе си.

- Добро утро - почти прошепна светлокосия и дъха му го погъделичка.

- Добро утро - отвърна Джун и се протегна. - Колко е часа?

- Седем.

Дребното момче смръщи вежди и понечи да се обърне на другата страна, когато ръката на Джемин го спря.

- Какво правиш?

- Още е много рано. Остави ме да поспя поне пет минути.

- Знаеш ли колко неща може да се свършат за тези пет минути?

Ронджун тъкмо щеше да попита какво има предвид, когато той се мушна под завивките при него и го притегли към силното си тяло.

- Като например? - чернокосия реши да се направи на ударен и се завъртя в ръцете му, прегръщайки го през кръста.

- Като например да се насладиш на хубавата закуска, която ти направих.

- Закуска? - той веднага скочи, почти удряйки го в носа.

- По-полека, гладнико - засмя се Нана и го върна обратно.

Бяха минали няколко дни от случката във фитнеса. От тогава Джемин го докосваше непрекъснато и неприкрито. Дори в университета си позволяваше такива волности, докато на Ронджун му се искаше да го удари, за да спре. Не че не му беше приятно, даже напротив - радваше се на вниманието му, но не искаше да му създава проблеми. Беше забелязал как някои от студентките започнаха да го гледат злобно, само защото е в компанията на любимият им модел.

Не беше тайна, че доста от тях си падаха по Джемин. Все пак той бе превъплъщение на красотата. Ронджун не виждаше причина да ревнува или нещо от сорта, тъй като Джемин се прибираше при него вечер, а не при въпросните студентки.

Малко по-късно Нана гледаше влюбено към чернокосия, който се хранеше с апетит в леглото. Високото момче му бе донесло поднос, на който имаше чиния с кръгли палачинки, които бяха заляти със сироп и наразян банан встрани.

- Вкусно ли е? - попита обнадеждено той.

- И питаш! - възкликна Джун с пълна уста.

- Внимавай да не се задавиш - предупреди Джемин и протегна ръка, избърсвайки сиропа от края на устните му.

His deadly kissWhere stories live. Discover now