- Защо си толкова мълчалив? - попита Нана и сведе поглед към него, докато двамата вървяха по алеята в парка.
- Не знам - Джун сви рамене и потърси ръката му, нуждаейки се от топлината му.
- Имаш нещо да ми кажеш ли? - не спря Джемин и пъхна хванатите им ръце в джоба на палтото си.
- Ами... - лицето на дребното момче веднага пламна и то се прокашля нервно.
- Хайде, изплюй камъчето - настоя светлокосия.
- Не, тъпо е - той поклати отрицателно глава.
- Хайде де, кажи ми - нацупи се Нана. - Моля те.
- Добре! - Ронджун не можа да издържи на сладката му муцунка и се изчерви още повече. - Всъщност имам да казвам две неща. С кое да започна?
- Какви са?
- Едното е въпрос, другото не.
- Добре, дай с въпроса.
Джемин забеляза как дори ушите му почервеняха.
- Ами... Не знам как да го кажа...
- Просто го направи.
- Ох... Мислех си, че щом си инкуб, дали има някаква вероятност аз да... Сещаш се...
- Не мисля, че се сещам - той свъси вежди.
- Сещаш се! Когато правим онова и има ли шанс аз да... таковам... Не, отказвам се! - той тропна с крак и издърпа ръката си от неговата, прекалено засрамен даже да го погледне.
- Стига де, Инджуни. Какво може да те смущава така? Кажи го на един дъх, ще е по-лесно.
- Не знам... Ще ми се смееш.
- Едва ли.
Ронджун спря да върви и застана пред него, поемайки си дълбоко въздух. Искаше да го пита това от няколко дни насам, но колкото повече го мислеше, толкова по-тъпо му се струваше и се отказваше да говори с него.
- Добре - примири се той. - Питах се дали... След като си инкуб и правим... това...
- Секс?
- Не го казвай толкова явно! - ядоса се чернокосия. - Да, това. След като го правим, възможно ли е аз да... Как да го кажа... Забременея или нещо такова? Имам предвид, мисля, че тук няма значение дали инкубът спи с жена или с мъж и...
Той бе прекъснат от Джемин, който прихна в смях.
- Какво смешно има? - не разбра Джун и направи гримаса.
YOU ARE READING
His deadly kiss
Mystery / ThrillerРонджун е обикновен студент, който среща необикновено момче. На Джемин е красив и мил, но и мистериозен. С всеки изминал ден Ронджун се убеждава все повече, че около него има нещо странно. Когато започва да се рови в миналото, разбира шокираща тайн...