35 💎

1K 137 51
                                    

- По-леко! - скара му се Сънг, когато дребното момче изпи чашата си на екс и поиска още.

- Остави ме - измърмори Ронджун и кимна към Тейонг зад бара. - Още едно.

По-големия направи гримаса, но му наля, спечелвайки си лош поглед от русокосият.

- Какво? - изсумтя Те. - Ако не му налея, имам чувството, че ще ме набие.

- И? Виж го какъв е кекав - сопна се Джисънг.

- И въпреки това...

Двамата наблюдаваха Марк, който правеше неуспешни опити да бъде забавен и клатеха разочаровано глави. Беше такъв сухар.

По едно време Ронджун усети как телефона му вибрира в джоба и реши, че е Джемин. Извади го ядно от дънките си и беше готов да затвори, когато видя, че всъщност Чонло му звъни.

Вдигна и отдалечи телефона от себе си, а след миг познатото лице на най-добрия му приятел се появи на екрана.

- Ей, глупако! - изкрещя ядосано Лоло, но след това явно се огледа. - Ронджун, къде, по дяволите, си?!

- Не е ли хубаво тук? - чернокосия опита да надвика музиката и с ръка обиколи мястото, за да го покаже на Чонло.

- Хубаво е, но какво правиш там? - настоя да разбере той.

- Пия с приятели. - Джун отново насочи екрана към себе си.

- Какво?! Пиеш?! - изненада се приятеля му. - Хуанг Ронджун, веднага се прибирай! 

- Защо се държиш като досадна майка! - изнерви се Ронджун, но главата му беше замаяна и изобщо не изглеждаше застрашително.

- Ще видиш ти. Само да си дойдеш в Китай, ще ти върна акъла в главата - закани се Чонло.

- Тогава няма да се връщам! - изсмя се Джун малко неадекватно, с което го накара да се намръщи.

- Господи, дай ми сили да не му сритам задника - въздъхна Лоло.

- Остави ми задника на мира - той направи гримаса и се обърна към Сънг, който гледаше телефона му втренчено. - Вземи говори с този идиот, докато отида до тоалетната.

Той му подаде устройството без да го пита и се изправи, отдалечавайки се.

- Ей! - извика той след него. - Какво трябва да правя?!

Джисънг се паникьоса и едва не изтърва телефона, сетне погледна към него.

- Здрасти - изтърси Чонло ведро.

His deadly kissWhere stories live. Discover now