DÜNYA İÇİN EĞİTİM

837 79 9
                                    

Korkun seni, mahkum eder. Umudun seni, özgür bırakır.

Bilge purça, benden nefret ediyordu.
Tabi bende ondan. Aptal bilge ne olacak.

Afra kendi gıcıklığına dünyayla ilgili eğitim almam için onu görevlendirmişti.

Ah! bu bilgeler sadece biz zavalıları yönetmek için zekasız kapasitelerini bize karşı kullanıyorlardı.

Büyücüler; bilgeleri, dinlemeseydi Ben, onları görücektim.
Cezamdan sonra herkesin gözünde iğrenç bir yaratıktım. Kimse benimle konuşmuyordu. Yasaktı! kim benimle konuşsaydı  ona ceza verilecekmiş.

Ailem bile bu kuralın içinde. Çok saçma Sadece bilge purça, benimle konuşabilirmiş.
Ne harika!

İnanamıyorum bu bilgelerin tek sözüyle hareket eden bu zavalı yaratıklar, Beni gördükleri yerde kaçıyorlardı. Onlara o kadar şey demek istiyordum ki... Ben konuşunca bana kimse cevap vermiyordu.

Ve bu çok iğrenç bir şeydi. Birinin sizi dinlemeyip, Sizden kaçması kadar korkunç bir şey var mıydı?

Assinle konuşmak istiyordum. Ama o benim yüzüme bile bakmıyordu.

Neden çünkü; Babam mahri yasaklamıştı. Ne güzel
Herkes, bana karşı sessizlik yemini etmişti. Gezegenimiz zalimse ben ne yapabilirim.

Buğdaylı kolyemi o kadar istememe rağmen  "sen bunu hakketmiyorsun" deyip. Bilgeler zorla  kolyemi  ellimden aldılar. Tarihçemizin kraliçesi olan suliya'la da konuşmak istiyordum Ama o da hep benden kaçıyordu.

Bilgelerin korkusundan diyecem ama yok O öyle biri değildi. Başka bir nedeni vardı.

Ona sormam gereken birçok soru vardı.

Cevapları mı almadan dünyaya gitmek istemiyordum.

Gözleriyle bana bir şey anlatmak istiyordu ama sanki bir şey onu engeliyordu.

ve anlatamıyordu.

Nolmuş olabilirdi ki yoksa ranina ile mi ilgiliydi.

Aklım, ruhum çok karışıktı. Kütüphanemize de gidemiyordum. Of her şeyime yasak koymuşlardı. Lanetlendim resmen.

Arorya'da beni bu zor durumda bırakıp gitti. Bana kırgındı, her şeyi mi ona anlatırdım. Ama bu kutsal kitap meselesini onunla konuşmadığım için bana, kırgınlığından sindoya'ya gitti.

Vampirlerin şehrine...

Bende onunla gitmek istiyordum.
Gitmesem de Elbette bir gün sindoya'ya gidecektim.
Vampirleri, görmek heycanlı olurdu.
Ölüler vadisinden daha çok tehlikeli olduğunu zannetmiyordum.
Bunu da düşünmedim değil.

Giderdim sindoya'ya bir vampirle evlenirdim. Beni, almak isteyenleri de dişleyip öldürürdü.

Ama maalesef Bu gezegenimiz bunu da yasaklamıştı. Bir uzayist bir vampirle evlenemez neden çünkü güçlü bir yaratık doğabilirmiş.

Ne kadarda güzel düşünmüşler. Onlardan daha güçlü bir yaratığın doğmasından ödleri patlıyor. Sindoya'yı koruyan krista, benimle ilgili olan her şeyi duymuştur. O yüzden bu imkansızdı.

Babam mahri, bilge purçanın evimize gelmesini istemediği için ben o lanetli adamın evine gidecektim.
Hazırlanıp aşağıya indim.

Assin, mutfakda yemek yapıyordu. Zaten zihnimi okuduğunu bildiğim için ona, bilge purçalara gittiğimi söylemedim.

KAYIP İZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin