"İşte böyle oldu"dedim.
Evin, bana şaşkın bir şekilde baktı.
Ellindeki kahve bardağından bir yudum aldı."Yanlış duymadım değil mi? Sen şimdi bizim denizi dövdün."
Bu kadar şaşıracak ne vardı.
Düz bir sesle konuştum.
"Evet dövdüm."
Az bile yaptım.Hafif bir şekilde güldü ve
O eğlenen sesiyle konuştu.
"Okulda ilk duyduğumda inanamadım. Bütün okul bunu konuşuyor"dedi.İkimizde koltuğun üzerinde oturmuş sohbet ediyorduk.
Madem hanımefendi biliyorsun kavgayı niye bana tekrar tekrar anlatırıyorsun...
"Yani nerrisa o kızı dövdüğün için ellerine sağlıkda müdüre hanımın odasına gitmişsin. Ya okuldan atılsaydın"dedi.
Müdüre hanım!
Gayet anlayışlı biriydi.
Tabi Ona söylediğim onca laflardan sonra...Bu sarışın bayan beni ve denizi müdüre hanımın odasına götürüyordu. Ben sakindim ama deniz korkuyordu. O önde bende arkadan gidiyordum.
Kapıyı çalıp içeriye girdik. Sarışın hoca olayı abarta abarta müdüre hanıma anlatı. Bende o sırada müdüre hanımı inceliyordum. Sert bir mizacı vardı. Boyu ne uzun ne de kısaydı orta yaşlarda bir kadındı. Saçları kahverengiydi ve kısaydı.
"Sen, yeni öğrenci okula başlar başlamaz kavga mı ediyorsun. Bu ne terbiyesizlik"dedi.Niye herkes bu kadından korkuyordu. Şimdi Belli olmuştu ses tonu hem ciddi hem tehditkar hemde serti.
O ciddi sesimle konuştum.
"Evet kavga ettim. Ama terbiyesiz biri olduğum için değil. Deniz Bana hiç yakışmayan bir laf söylediği için kavga ettim"dedim.Deniz, ağlıyordu.
"lütfen aileme söylemeyin" diye yalvarıyordu.Müdüre hanım, denize baktı.
"Bu kavga ailenin kulağına gidicek. Bu okulda okumana rağmen kuralları bilmiyor musun deniz"Sarı hoca tam gidicekken
Müdüre hanım,
"Bana yaman yüceli çağırırmısın hocam"dedi
Sarı Hoca 'tamam'deyip çıktı.Bana bakmaya başladı.
" Bu mesele için babanı arıyacağım burası türkiyenin en iyi okulu. Bu okulda öyle kafanıza göre kavga edemezsiniz"dedi.Ben tam konuşacaken yaman, kapıyı çalıp içeri girdi. Müdüre hanım yamana güldü ama Masum bir gülümseme değildi.
"Okulun başkanı! bu kavga nedir? Seni boşuna mı okulun başkanı yaptım yaman!"Yaman ilk bana, sonra denize baktı.
"Attın okuldan"dedi.Deniz, hüngür hüngür ağlamaya başladı. Ben ise yamanın bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum. Acımasızca 'attın okuldan'dedi.
Müdüre hanıma ve okulun başkanına iğrenircesine baktım
"Bu okul türkiyenin en iyi okulu mu? Bence bu okul türkiyenin en berbat okulu. Öğrencileri saygı nedir bilmiyor. Bu okulda adalet yok be... neresi iyi bu okulun! En ufak şeyde öğrenciler okuldan atılıyor. Öğrencileri atmak yerine sorunları çözseniz daha iyi olmaz mı" Dedim.Müdüre hanım bana şok bir şekilde baktı.
"Okulumuz disiplinlidir kuraları bilmene rağmen kendi isteğinle buraya geldin"dedi.Kendi isteğimle gelmedim kardeşim için bu aptal okula geldim.
Denizde çok şaşkındı.
Yaman ise sadece ifadesizce bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP İZ
RandomBU KİTAP: ZİHNİNİ YORUCAK! Dünyamızdan, çok farklı bir gezegende yaşıyan bir genç kız düşünün. Kendisi tam bir ENKAZ! hataların ve günahların bedelini ödedi. Kız kardeşi için yapmadığı bir suçu üzerine aldı ve en acımasız şekilde cezalandırıldı. A...