DÖRT ELEMENT

554 62 4
                                    

Yamanın teklifini kabul etmemeliydim. Ama kalbim onun teklifine evet demişti.

Gezegenime ihanet ediyordum. Bu canımı acıtıyordu ama yapacak bir şeyim yoktu!

Bunun için zifirden işkence alabilirdim. Yaman için her şeye razıydım. Baharı unutması için ellimden geleni yapacaktım.
Telefonuma mesaj geldi.

Kimden: komşu
Nerrisa! Tunçla yaman barışmış.
Seni aradığımda niye o telefon açılmıyor.

Bu habere çok sevindim. Sonunda İki kardeşin küslüğü sona ermişti.

Kime: komşu
Biliyorum

Yamanla bugünden itibaren çıkıyorduk. O yüzden onu rehberime "yamanım" diye kaydetmiştim.

Ona mesaj atmalı mıydım?
Artık sevgili oldunuz bence at.
İçimdeki sesi dinledim ve ona mesaj attım.

Kime: yamanım
İyi geceler

Deyip yolladım heycandan ölücektim. Bana yazar mıydı? Onu beklemek çok güzeldi. Eğer birgün yaman beni çok severse onu asla bırakmıyacaktım.
Bende onu çok güzel sevicektim.

Bana mesaj geldiği an kalbim hızlı bir şekilde atmaya başladı. Hemen mesajı açtım.
Mesaj evinden gelmişti.

Kimden: komşu
Tunçla telefonda konuştuk. Nerrisa senin sayende barışmışlar bana yarın her şeyi anlatıyorsun.

Kime:komşu
Yarın her şeyi anlatacağım.

Uykum çok geliyordu.
tam uyuyacakken telefonuma mesaj geldi. Hemen baktım.

Kimden:yamanım
Sanada iyi geceler.

Ay bana mesaj atmıştı!
Bütün acılarını yok edicem yaman.

Yarın annesini ziyarete gidecektim.
Bugün zifirden son işkencemi yiyecektim. Hemen gözlerimi kapatım.
Korkmuyorum çünkü mutluydum.

Her yer ateşti. Alevlerin içindeydim, bir çemberin içinde duruyordum. Yanıma hersa geldi.  Dört elementin koruyucusu. Ben zifiri beklerken o gelmişti. Ama neden?
"İşkence çekmiyeceksin! Ailenle konuşma hakkını kaybetin"dedi.

Bu ne diyordu? bana işkence yapsınlar ama bu cezayı vermesinler.

"Neden?"diye sordum.
Bana alevleri gösterdi.
"Yakında görüceksin. Ben seni rüyalarında eğiticem."
Yarım yamalak konuşuyordu.
Hiçbir şey anlamıyordum.

"Mahri kızı nerrisa! Senin grubun belli..." dedi ve gitti. Alevlerin içindeydim ama acı hissetmiyordum. Alevleri ellimle tutabiliyordum. Ellimin yanması gerekiyordu ama yanmıyordu. Hersa geldi Ellinde kristal bir bardak vardı. İçinde garip bir içecek vardı. Böyle alev rengindeydi.

"Bunu iç!"dedi. Ve ona itat ettim. O içeceği içtim. Tadı kül gibiydi boğazımı yakmıştı.

Gözlerimi açtığımda, öksürüyordum. 
Hersa'nın benim rüyamda ne işi vardı?

Ben hâlâ gücümün  dördüncü belirtisindeydim. Beşinci gücümden korkuyordum çünkü öfke külü vardı.
Dört element, bizim gruplarımız olurdu.
Uzayistlerin, farklı grupları olurdu.
Mesela Assin'in grubu suydu.

Bu belirti'nin ne zaman biteceği belli değildi.
Kısa da sürüyordu uzunda...

En tehlikelisi ateşti. O grupta olanlar tehlikeliydi. Çıplak elle bir yere dokunamazlardı. Birine öfkeli bir şekilde bakamazlardı! yoksa baktığı kişi küle dönüşürdü.

KAYIP İZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin