İnanamıyorum Gözlerimi beyazlaşmıştı!
Ben bunu nasıl yamana açıklayacaktım?"Ne! benim gözlerim mi beyazlaştı?"
Hemen kalktım ve salonda duran aynaya baktım. İlk önce kesilen saçlarıma baktım.
Sırtıma kadar gelen saçlarım şuan omzumdaydı.
Zamanla Rengi değişecekti.Kahretsin!
Evet benim için saçlarım değerliydi ama bir insanın hayatı kadar önemli değilidi ne de olsa uzardı birgün...
Kırgınlığım geçmiyor bir an mutlu olsamda yine o burkulma hissini hissediyordum.
Bu his geçerdi değil mi?
Saçlarım için üzgündüm ama üzülmekle ellime ne geçicekti.Yamanın şaşkın bakışlarına baktım sonra gözlerime baktım. Hepsi beyazdı.
Çok korkunç gözüküyordu.
Mantıklı bir açıklama yapmalıydım.
"Benim bir hastalığım var. Genetik böyle strese girdiğimde ya da üzüldüğümde gözlerim beyazlaşıyor."
Sesimi normal bir tonda ve kırgın bir şekilde kullanmıştım.
"Bunun için doktora gittin mi?"diye sordu.
"Evet gittik ailemle, doktorlar bir şey bulamadılar sadece bir damla yazmışlardı."
İyi yalan söylemeyi beceriyordum.
"Biraz ilginç"dedi. Şüpheli bir şekilde bana bakıyordu.
Bir hafta boyunca gözlerim beyaz olucaktı."Kimseye söylemezsen sevinirim."dedim.
"Peki söylemem."
Çantamda olan lenseleri taktım.
Bu kahverengi göz renkleri hiç bana yakışmadı.Kısa saç ve kahverengi gözler... Ne kadar da değiştim böyle.
Yaman koltukta oturmuş düşünüyordu.
"Eve gitmek istiyorum."dedim.
Bana döndü."Daha işim seninle bitmedi."
Tam cevap vericektim. Telefonum çaldı arıyan evindi.
"Efendim, benim bir işim var. Evet evet biraz geç geleceğim" deyip telefonu kapatım. Hemen watsab grubuna girdim. 12 tane bildirim mesajı vardı.
Umut grubu🏹
Komşu
Nerrisa ne diyorsun cidden o mezarda yatan bahar değil mi?😱Tunç abi
Bende şaşırdım.Komşu
Bahar yaşıyorsa nerede bulabiliriz.Tunç abi
Araştıracağız.Komşu
Bu kız nasıl hayatınıza girdi ya.Tunç abi
🤔düşünmem lazım. Buldum yamanın dağıldığı zamanlarda onu bir an ailemizin içinde buldum.Komşu
Bu kızın amacı neTunç abi
Bilmiyorum ki diyelim intikam almak istiyor ama nedenKomşu
Bunu soyadı neydi tunçTunç abi
Hatırlamıyorum...Komşu
Sim evet soyadı simdi.Tunç abi
Sim aa evet hatırladım.
Uzun zaman oldu ya bir an hatırlayamadım.Mesajları okuduktan sonra ben cevap yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP İZ
RandomBU KİTAP: ZİHNİNİ YORUCAK! Dünyamızdan, çok farklı bir gezegende yaşıyan bir genç kız düşünün. Kendisi tam bir ENKAZ! hataların ve günahların bedelini ödedi. Kız kardeşi için yapmadığı bir suçu üzerine aldı ve en acımasız şekilde cezalandırıldı. A...