AY VE YILDIZ

545 66 11
                                    

Canım yanıyor nefes alamıyorum.

Rüyalarım böyle ne anlatıyordu bana.

"Mür, niye defa ağacını yine rüyamda gördüm!"

Delirmeme az kalmıştı.

Bana ne demişti,

'Mutlu olduğumuz her anın bir acısı vardır' defa ağacı tekrarlayıp durmuştu.

Ne demek istiyordu.
Benden yamanın annesine yardım etmemi isteyen defa ağacı değil miydi?

Ona biraz mutluluk verince acı mı çekecektim?

Yatağımdan kalkıp, saate baktım. okul için hemen hazırlanmaya başladım.
Bugün bir farklılık yapıp saçlarımı düzleştirdim.

Mür hâlâ uyuyordu.
Ona meyveli yoğurt yapıp bıraktım.

Dışarı çıktığımda evinde evden çıkıyordu.

"Bugün okuldan sonra, baharın mezarına gideceğine emin misin?"

Yani buradakiler ölülerini gömüyormuş, bizler ise başka bir aleme gönderiyorduk.

"Evet"dedim kararlı bir sesle.

Avaniyle dün konuşmuştum ve beraber mezarlığa gidecektik. Ama  Bunun için benden bir şey istedi.

Onu birgün okula götürme mi istedi. Buna çok şaşırdım. Ve eğer müdüre hanım kabul edecekse ' olur' demiştim.

"Bugün konferans salonundayız."
"Okulca mı?"
"Evet"

Sadece bizim sınıf konferans salonunda yaptığımız resimleri anlatacaktı. 'her renk bir insanın kişisel özelliğini temsil ediyormuş' resim hocasının dediğine göre.

"Evin ya, ben resmimi çizdim ama emin değilim."dedim.

"Aman zaten önemli değil. biliyorsun öğrenciler için yapılan bir aktivite."

Evinle, okula vardığımızda vedalaştık.
Konferans solonunda  zaten beraber olucaktık.

"Abi ya, çok merak ettim. ne çizdin!"
Sinan, ayakta durmuş yamana yalvarıyordu.

"Defol git!"
Bu yaman bu kadar kaba olmak zorundamıydı? hemen yanlarına gidip sırama oturdum. yamana bakıp konuştum.
Artık peşimde dolanan adamlardan sıkılmıştım.

"Yaman, yeter artık! şu mafya kılıklı adamlarını bir daha etrafımda görmek istemiyorum. bak birdaha görsem kötü olur."dedim.

Sırıtmaya başladı.
İnci gibi dişleri vardı.

"Ne yaparsın?"dedi.

Seni asarım, seni çizerim, seni mahvederim!

"İdaya girdiğim güne lanet olsun. Senden o buluşmayı istediğim için çok pişmanım."

Benden beklenilmeyecek cümleler...
Ah yaman! bir bilsen bunların hepsi yalan cümleler olduğunu. iyi ki seni abinle buluşturmuşum. iyi ki o idaya girdim.

Sadece onun  adamları yüzünden  rahat hareket edemiyordum. amacım adamlarını yok etmekti.  ve o adamların yok olması için ellimden geleni yapacaktım.

Yaman başını ovalıyordu.

"Başını tutuğuna göre, ağrıyor. hiç hastahaneye gittin mi?"diye sordum.

Ciddi bir durum olursa aroraya söyleseydim gelir miydi?

"Bak yaman o adamları yok et. yoksa başını şişiririm. konuşurum, ve sende beni susturamazsın."

KAYIP İZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin