Evine okuldaki olayları anlatığımda bana Şaşkın bir şekilde bakıyordu.
"sen delirmişsin! ay hocayı geçtim. Kızım yaman yücelden bahsediyoruz. Onunla nasıl öyle konuşursun."dedi.Amanda ne değerliymiş bu yaman denen zibidi.
"evin o kendini ne zannediyor. Herkese emir veriyor."dediğimde
Evin koluma girdi."kanka o biliyormusun kim?"dedi.
Lanet olsun ki kim olduğunu biliyordum.
"emir yücelin, oğlu"dedim Umursamaz bir sesle.
"Bilmene rağmen neden onunla öyle konuşuyorsun"dedi.
Okulun sahibiyse bu onun herkese emir vereceği anlamına gelmiyordu ki bana emir verdiği taktirde bende ona ağzını payını verirdim.
"Ben öyle emir veren insanlardan nefret ederim"dediğimde.
Ses tonum öfkeli ve sinirli çıkmıştı."sen yine de dikkatli ol"dedi. ve o ciddi sesiyle devam etti.
"Yamana fazla bulaşma tehlikelidir."Tehlikeli mi?
Bana napabilirdi ki.
Bu kız bir şeyler biliyordu ama bana demiyordu.Ben nerrisaydım bir insandan korkamazdım. Ya da Ondan emir alamazdım.
"o bana napabilir." Dedim.
Bu dünyadaki insanlar böyle miydi?
İnsanlar ve uzayistler aslında birbirlerine benziyorlardı. Bu emir verme açısında, hata aynılar diyebilirim.
Ama tehlikeli olma hallerini hiç bilmiyordum.
Bugün yamanın gözlerindeki öfkeye şahit olmuştum. Bu bir ödev için ya da bir tişört için değildi.
Tavrı sadece bana değildi. herkese karşı öyleydi ama neden...! Neden öyle davranıyordu? Kişilik bozukluğu vardı.
Eve vardığımda evinle vedalaştım.
evime girdiğimde derin bir 'oh' çektim.
Bugün çok yorulmuştum.
Çantamı koltuğun üzerine attım. direk mutfağa geçtim. Buzdolabındaki sütler derin derin nefes almama neden oluyordu. Okulda birtürlü süt içmeye fırsatım olmamıştı. Kalbim çok hızlı atıyordu.Sevgili kalbim sakin ol.
Tamam her şey kontröl altında. sevgilerimle sahibin.Buzdolabını hızlı bir şekilde açtım.
Süttün Pipetini hızlı bir şekilde, sütün içine koyup içmeye başladım. Öyle hızlı içiyordum ki nefes nefese kaldım. Kendime geldiğimde mutfağımda bulunan ahşaplı sandalyeme oturdum.Süt...süt bana ne yapıyorsun.
Banyoya girip biraz ellimi yüzümü yıkadım. Aynaları pek sevmiyordum. çünkü: aynalar yarımdı Yüzümüzü her şeyimizi gösteriyordu. peki ya gölgelerimiz nerede? Gölgelerimiz var ama gözükmüyordu. aynı benliğimiz gibi.
Aynayla pek fazla temas kurmadan içeriye geçtim. Ben bir şey farkettim sanki sütte eskisinden daha çok bağlanıyordum ve içincede böyle kötü oluyorum.Aklıma özel güç belirtisi geldi.
Hayır...yoksa benim özel gücümü geliyordu?
Bir ay hemen geçmeliydi ki bunu bilgelere sormalıydım.
Gezegenimde özel gücün ilk belirtisi:
Uzayistlerde süt aşırılığı ve içince kendinden geçmek.Ve bu bende oluyordu.
uzayistler aşkına! yılarca gelemeyen gücüm dünyada mı geliyordu?
İnanılır gibi değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP İZ
RandomBU KİTAP: ZİHNİNİ YORUCAK! Dünyamızdan, çok farklı bir gezegende yaşıyan bir genç kız düşünün. Kendisi tam bir ENKAZ! hataların ve günahların bedelini ödedi. Kız kardeşi için yapmadığı bir suçu üzerine aldı ve en acımasız şekilde cezalandırıldı. A...