Na obrázku Sky
No dobrá možná jsem ho trošku naštvala, ale teď to hodím za hlavu... Musím si jít něco vyřídit se Skyem teda s Lukasem a taky se s ním rozloučit.. Přece jenom toho bastarda neuvidím 10 měsíců...
" Ahoj Lukasi " Řekla jsem a políbila ho..
" Čau vlčice " Dodal v polibku Lukas ...Když už jsme si řekli svý pomocí polibků a tak dále..
Tak z něj vypadlo :
"Co ti Alfa chtěl? " Zeptal se Lukas..
" Sám moc dobře víš že když tě tam Alfa nechtěl tak ti to říct nemůžu, ale budu teď asi 10 měsíců v lidské škole" najednou se zarazil" V lidské škole ,vlčice to snad nemyslíš vážně? Nikam tě nepustím " starostlivý byl to ano, ale stejně mi v našem vztahu něco chybělo, nu nechala jsem to být
" Ano vážně tati a pustíš jinak ti uteču a nebudeš vědět kam " Trochu jsem ho pozlobila, přece jenom nemá právo mě držet, stejně by to nezvládl... Jsem na něj až moc rychlá a chytrá
" Tati? Jako vážně nic lepšího tam nemáš? " Začal se drze uchechtávat tak jsem ho šťouchla do ramene a to jen lehce ,nu i tak se tak trošku podíval na dno svého ega...
" Mám, ale na tobě si to plácat nebudu " Řekla jsem a drze jsem na něj vyplázla jazyk ,no za ani ne sekundu jsem ležela pod ním na zemi..
A tak trošku jsem po něm zopakovala co mi před tím řekl" Jako vážně nic lepšího tam nemáš? " Převalila jsem ho tak, že tentokrát byl na zádech on a začala jsem ho dychtivě líbat..
Rukama mi začal zajíždět pod tričko a pomalu mi ho začal svlékat, když ho svléknul někam ho zahodil,ale v tu chvíli mi to bylo upřímně jedno,nechala jsem se převalit na záda aby si on taky jednou užil tu chvilku slávy..
Svýma obříma prackama, kterým říkal ruce, začal přejíždět po mém hrudníku a už se chtěl vrhnout i na moji podprsenku..Jenže to by nesmělo být mé štěstí aby nás nikdo nepřerušil a taky s štěstím co mám to nemohl být nikdo jiný než Chris.. Kterýho poslal určitě Alfa..
" No páni " Řekl ten nagelovanej idiot v rozpětí jedné sekundy jsem našla své tričko ,oblékla si ho, jeho chytila pod krkem a připendlila na strom a ano je to taky jedna z mých oblíbených činností..
" No páni chceš spáchat sebevraždu? " Začala jsem mluvit tak trošku stranou, ale jen to zapadalo do mého menšího plánu
" Po tomhle co jsem viděl rozhodně nechci " Hraje tu hru se mnou.. Když je hloupý tak co..
" Scare co tu chceš? " Začal mluvit Sky který mi kazil můj úžasný plán.. V posteli je jako bůh , ale jinak je fakt hloupý a nenechá mě si s tím idiotem ani zahrát takovou neškodnou hru..
" Skyi drž hubu teď mluvím já " zraněně se na mě podíval, ale co? Neměl mi skákat do řeči nebo do mé hry...
" Uu problémy v ráji " řekl Chris
" Au to jsi nemusela " zaskuhral Chris když jsem přidala na síle a pevněji ho chytla pod krkem
" Myslím že musela " řekla jsem provokativně, jo docela už mě začal srát..
" Lukasi měj se hezky já teda padám " řekla jsem a hodila tím idiotem o druhý strom co stál opodál a dala Skyovi pusu...
Proměnila jsem se ve vlka a běžela za Lor, protože věděla jak se tam nejefektivněji dostat...
______________________________________
" Tak tady jsi ty mrcho, hledala jsem tě snad všude " řekla jsem ,když jsem ji po dlouhém hledání konečně našla
" No to já hledala tebe, kde jsi byla? " zeptala se mě, nu jí se lhát nevyplatí
" Byla jsem se Skyem a pak nakopala Chrisovu tlustou prdel " řekla jsem a Lor se rozesmála a já později i s ní
" Jsem si mohla myslet, tak pojď musíme vyrazit " upřímně se mi moc nechtělo, ale už jsem slíbila že pojedu a hlavně jsem to slíbila Alfovi a s tím už vážně nic nenadělám
______________________________________Šli jsme malou lesní mýtinou s batohama na zádech už asi hodinu a pomalu se začínalo stmívat..
Díky bohu jsme zašli k malému parkovišti kde byli celkem luxusní auta a pak jsem uviděla motorku ke které jsme mířili a na kterou jsme později i nasedli..
" Ty máš motorku? " zeptala jsem se Lor
" Jo a jestli budeš chtít taky, tak si řekni Alfovi " řekla Lor.. Jo silně pochybuji že po jeho moc milém rozloučení mi ještě dá motorku ,ale co už..
" Co jsi mi ještě neřekla hmm? " zeptala jsem se a docela mě to i zajímalo, o svém životě mezi lidmi mi nikdy nevyprávěla..
" Je toho ještě hodně co o mě nevíš " mrcha mi to tajila, ale co se u ní dalo čekat přece jenom jsem ji lhát naučila já..
Užívala jsem si ubíhající krajinu a Lořinu zběsilou, ale úžasnou jízdu...
Po asi dvou hodinách jsme dorazili na místo a mě mohla spadnout brada až na zem...
Takhle velkou budovu jsem ještě neviděla..
" Vítej v mučírně jménem škola " Řekla Lor, ale já vnímala jen tu obrovskou budovu která se tyčila před mýma očima..
ČTEŠ
Black Moon
RomanceUslyšel jsem vytí a hned jsem věděl komu patří... Patří zvlčelé zlodějce s nejhezčíma modrýma očima, která mi ukradla mé srdce.. 26.4.2019 - 1# vlkodlaci 5.10 .2019 -7# romantika SHORT STORY