Jsem zvědavá na svůj první trénink basketbalu.
Přijela jsem tam a motorku zaparkovala opodál, protože na parkovišti už nebylo místo.
A ano, přišlo mi to zvláštní.Vešla jsem dovnitř a tam byl ještě větší zmatek.
Nate ke mně přiběhl..
" Na tady máš dres, hrajeme zápas a za hodinu začínáme " řekl a podal mi zcela nový dres a já celá zmatená si ho oblékla.
Měla jsem ještě dost času a tak jsem se tu šla porozhlédnout. Nu a pak jsem narazila do Erika.
" Ahoj, přeju ti hodně štěstí ve tvém prvním zápase " usmál se na mě,ale stejně pořád nemůžu uvěřit že jsem ho málem zabila.. Má tak malou sestřičku..
" Ahoj a děkuji " řekla jsem a už chtěla odejít, ale něco mě napadlo.
" Ty Eriku, jakto že dnes hrajeme zápas? " zeptala jsem se ho, protože mi to přišlo nějaký divný.
" Ale trenér se zase vsadil s jeho kamarádem, který taky vlastní basketbalový tým o to kdo vyhraje, ten co prohraje tak bude platit, ale už nám neřekl co. Hádám že to bude jen nějaká večeře, nebo tak " uchechtl se.
" Panebože nehodlám hrát jen pro nějakou sázku dvou mužů, kterou stejně udělali někde v hospodě a opilý" neudržela jsem se a i tak trošinku zavrčela, ale asi si toho naštěstí nevšiml..
Jenže je to vlkodlak a Nathan je Alfa, tady v tom bude háček.
Pak jsem ho ale uviděla... Stál tam a koukal na mě a usmíval se na mě tím jeho slizkým, hnusným, nechutným a odporným pohledem. No asi bude trochu naštvanej že ho vyloučili že smečky jen kvůli mě.
" Omluv mě Eriku, někoho tu musím jít pozdravit " ušklíbla jsem se.
" Fajn " řekl a zamračil se, ale to já už šla Skylerovi naproti.
" Ahoj mrško, doufám že sis užila tu scénku, kterou jsem pro tebe udělal a ano nejsi tak nenápadná jak si myslíš"
uchechtl se a pořád měl ten svůj hnusný, slizký a to ostatní výraz, který jsem dříve jen a jen využívala v posteli. Avšak teď ho nenávidím." Ahoj Skyi, jaký to je být bezdomovec bez přátel a rodiny, hmm? " ucekla jsem s velkou dávkou ironie a jeho to celkem i dostalo a chtěl po mně vyjet, ale někdo ho zastavil.
" Soustřeď se na zápas a ji nech být " řekl Thomas.
" Ale Thomasi přestaň mi brát hráčky, to je mooc špatný nápad, víš? " uchechtla jsem se. Sky odešel a už tady byl jen Thomas co mě propaloval pohledem.
" Kdo ti to udělal? " zeptal se mě a poukázal na moje pořád fialové oko.
" A najednou se staráš " uchechtla jsem se a chtěla odejít, ale on mě přirazil na zeď.
" Ptám se, kdo ti to udělal? " byl naštvaný a to hodně.
" Udělej to co umíš nejlíp ,najdi si jinou děvku na jeden týden a na mě můžeš klidně zapomenout " vyjela jsem a odhodila ho na zem.
" Už teď mi je té holky líto " zavrčela jsem na něj a odešla.
Jsem s Thomasem v týmu a už teď mě zajímá kolikrát ho "omylem" trefím míčem.
" Damone, strašně rád tě zase vidím bráško " uslyšela jsem mluvit Nathana a zastavila se.
Moc ráda totiž poznám bráchu Thomasovo a Erikovo Alfy .
ČTEŠ
Black Moon
Любовные романыUslyšel jsem vytí a hned jsem věděl komu patří... Patří zvlčelé zlodějce s nejhezčíma modrýma očima, která mi ukradla mé srdce.. 26.4.2019 - 1# vlkodlaci 5.10 .2019 -7# romantika SHORT STORY