Na obrázku Thomas
" Počkej, ty jsi mě sledoval? " řekla jsem a nemohla uvěřit tomu , že jsem si toho že mě ten zelenooký buldozer bez mozku sledoval nevšimla..
" Ne, jen mám na tebe štěstí " řekl a mě mohl z uší jít kouř.. Proč mu mám chuť zakroutit pod krkem? Stejně to budu brzy muset udělat..
" To je teda moc super " řekla jsem a on? Mohl bouchnout smíchy? Jak já ho nenávidím a jak moc se mi stýská po temným lese, kde mám své postavení, to si ani neumíte představit...
" Víc ironie jsi do toho dát nemohla co? " řekl Thomas..
" Problémy v ráji " zasmál se Jamie.. Upřímně jsem na něj úplně zapomněla..
" Ne nemohla a Jamie? " řekla jsem...
" Hmm? " odpověděl mi Jamie
" Nechceš se už vypařit? Nebo chceš přidat další otisk mé krásné ručky na tvůj moc moc hnusný ksicht, který vypadá jako kdyby ho nakreslila levá půlka mého krásného pozadí? " řekla jsem a musela se pochválit za tu nadávku co jsem vymyslela, protože to byl dobrý kalibr
Podíval se na mojí ruku celkem zděšeně, protože si nejspíš pamatoval co se stalo naposled a asi i tu bolest..
Za to pán buldozerů by mohl být až vyroste bomba, protože se dost snaží nevybouchnout a to smíchy.." Jste magoři oba dva " řekl Jamie a už konečně odešel, ale ten druhý tu pořád stál..
" Díky " řekl posměšně Thomas.. Asi se snažil o to být vtipný mého kalibru, ale jen mezi námi on na mě nemá..
" Já teda taky padám " řekla jsem a chtěla odejít, jenže to by nesměl být Thomas
"Moonová počkej " Ah Thomasi, co zase chceš vypustit z té tvé nevymáchané klapačky, která nezná hranic..
Jen jsem se otočila a dala mu souhlas ať brebtá kývnutím.. A on asi i pochopil...
Pohled Thomase:
"Moonová počkej " řekl jsem a nemohl uvěřit tomu že to doopravdy chci udělat.. Však ji ani neznám.. Tak proč mi příjde jako by jsme se znaly už od narození..
Pomalu se zastavila, otočila se a kývnutím mi naznačila abych pokračoval..
To snad není pravda Thomasi.. Tohle s tebou dělá jedna malá holka? No musím uznat že je kus, ale stejně..
Chvíli bylo ticho, než jsem se odvážil ke slovu..
"V pátek pořádá Jessmin párty " řekl jsem a naschvál to nedokončil...
" A? " odpověděla El nezaujatě.
" Jestli tam půjdeš, tak si zabírám jeden tanec " řekl jsem docela i s odvahou..
" Prosím? Já neumím tančit " řekla a lehce se uchechtla..
" Tak tě to naučím " odpověděl jsem a hned věděl co udělám...
"Tak to chci vidět " odpověděla mi a já jsem byl rád že souhlasila...
Fuj, musel jsem se usmívat jako idiot..Holka co to se mnou provádíš...
" Tak teda uvidíš v 6 hodin večer ve velké tělocvičně " usmál jsem se na ni ,pak mi došlo že vlastně neví kde to je...
Už to chtěla také namítat, ale já ji zastavil..
" V 6 hodin tě vyzvednu a ukážu ti to "
řekl jsem a lehce se na ni usmál..Holka ty nebudeš normální..
Chci o tobě vědět i tu nejhorší věc a myslím že mi ani ta na tebe nezmění názor..
Z pohledu Elisabeth:
" V 6 hodin tě vyzvednu a ukážu ti to "
řekl Thomas když mu konečně došlo že nevím kde to je a ani co to je..Díval se na mě tak divným pohledem že by za to vyhrál první cenu, kdyby to byla soutěž...
" Fajn tak v 6 " řekla jsem nezaujatě...
" Tak teda v 6, zatím Moonová " řekl a už pomalu odcházel, když už jsem mu viděla záda jen jsem dodala...
" Zatím Colinsi " odvětila jsem a šla na kolej, kde mě čekalo nejenom učení, ale i spoustu otázek...
Nevím proč jsem o tom bastardovi chtěla vědět víc... Už vím, za týden mu budu muset žalovat.. A já o něm nic nevím..
Když jsem došla na kolej do svého pokoje, jen jsem hodila taškou a sebou plácla na postel...
Lhala jsem mu... Umím tancovat a to hodně dobře, ale kvůli postavení jsem toho musela nechat.. Nechala jsem tanci kvůli Alfovi, ale taky i kvůli Skyovi..
Bože proč já s tím souhlasila? To je normální sebevražda... No asi i kvůli tomu jsem na to kývla.. Už od mala mám ráda výzvy...
Jen by mě zajímalo... Jak to že takový kombajn umí tancovat..
Nad tím jsem se musela usmát..Šestá hodina se blížila docela rychle..
Jen jsem na sebe hodila sportovní černý legíny a sportovní samozřejmě také černou podprsenku a na to jen šedé lehké průhledné tričko..Uslyšela jsem ťukání..
Přesně 6 hodin.. Chodí na čas..Otevřela jsem a kdybych byla klasická holka a ne Alfův vycvičený pejsek tak by se mi asi podlomila kolena... No ani jako vycvičený vlkodlak jsem od toho neměla moc daleko..
Vypadal úžasně.. Styl měl ,se mu muselo uznat.. Měl na sobě teplákovou soupravu od Adidas ale tričko měl stejně lehké jako já, ale víc průsvitné a že se měl čím pyšnit dokazoval ten pekáč buchet...
" Můžeme jít Moonová? Nebo mi budeš čumět na svaly celý večer " řekl a mě to bylo jedno klidně bych mu je očumovala celý život..
" Můžeme Colinsi a viděla jsem větší " řekla jsem škodlivě a on se jen uchechtl
Tak se teda jdu vrátit ke starým časům které nebyly zrovna dobré..
ČTEŠ
Black Moon
RomanceUslyšel jsem vytí a hned jsem věděl komu patří... Patří zvlčelé zlodějce s nejhezčíma modrýma očima, která mi ukradla mé srdce.. 26.4.2019 - 1# vlkodlaci 5.10 .2019 -7# romantika SHORT STORY