Když jsem otevřela, byl tam samozřejmě on v celé své kráse.
" Ahoj tak můžeme jít? " zeptal se mě s úsměvem na tváři a já mu s tím samým úsměvem přikývla.
Šli jsme na parkoviště k jeho moc hezké motorce a v tichosti na ni nasedli, no v tu chvíli to krásné ticho prolomil.
" Stalo se něco? Jsi nějak potichu, většinou tě jde hodně slyšet. " dořekl s uchechtnutím.
" Nic se nestalo, mělo by? " zeptala jsem se ho s lehkým podezřením.
" No Chris tě na tělocviku docela slušně zabíjel pohledem a ty jako kdyby jsis toho nevšimla " odvětil Thomas.
No prostě věřte mi nebo ne, ale uprostřed parkoviště sedí pako s buldozerem na motorce a jen tak si povídají, no neber to.
" Všimla jsem si ho, ale je mi jedno co si dělá a teď už jeď " řekla jsem mu a on mi na to jen řekl.
" Fajn, hlavně se mě drž " odpověděl a pomalu se rozjížděl na silnici.
Já se uchechtla, ale pak mi došlo proč mi to vlastně řekl.
Rozjel to na plný pecky, pořádně jsem se ho chytla ze zadu okolo pasu a užívala si tu skvělou jízdu.
Musím uznat s motorkou to umí.
I já když jedu na motorce, tak jsem na ni pomalejší a to je sakra co říct.Když vzal zatáčku dost velkým smykem tak jsem trochu zapištěla a jeho uchechtnutí se nedalo přeslechnout.
" Jsi magor Colinsi! " zařvala jsem a začala se smát.
" Díky za poklonu Moonová, ale na tebe nemám " zařval spátky a bylo slyšet že se taky směje.
Tuhle zběsilou jízdu jsem si užívala tak hodinu a pak jsme dojeli na místo.
Thomas zpomalil a pomalu zajel na parkoviště před velkou budovou.
Tak jestli tam bude tak velký hřiště jak vypadá, tak zítra ani toho vlkodlaka nedohoním.Zvláštní přijde mi to tu dost povědomé, jako kdybych tu už někdy byla.
Slezli jsme z motorky a pomalu se vydali k té obrovské budově, která se tyčila před mýma očima.
" Podle tvého výrazu soudím, že se ti tu líbí " uchechtl se Thomas.
" Je to tu obří a neříkej mi že i to hřiště je tak velké, jinak zítra nedohoním ani toho vl.. " když jsem si uvědomila co jsem chtěla říct, tak jsem si hodně rychle dala ruku na pusu a on se na mě koukal.
Doufám že mě nepochopil.
Bože Moon, někdy by bylo lepší kdyby jsi vážně tu hubu držela."Koho že zítra nedohoníš? " zeptal se mě podezřívavě.
" Ale jednoho záka z jiné školy, učitel Melkins jak chtěl abych šla za naši školu závodit v běhu, tak říkal že je hodně rychlí a že toho hodně ví o běhu a že by mě mohl učit " vychrlila jsem na něj výmluvu a sama ani nevěděla zda dává smysl.
" Melkins? Žák z jiné školy a učit tě? Však ty bys mohla učit jeho " uchechtl se a mě spadl šutr z mého prolhaného srdce.
Šli jsme dovnitř a tam už na nás čekal asi ten jeho kamarád a ještě nějaký starší pán.
Když nás zpozorovali oba se nás otočili.
" Nazdar vole " pozdravil Thomase ten kluk a musím uznat že nebyl zrovna k zahození, ale na Thomase nemá.
"Nazdar blbe " plácli si a zasmáli se.
" Dobrej trenére " řekl Thomas když se otočil k tomu muži. A bylo poznat že z něj má velký respekt
ČTEŠ
Black Moon
RomansaUslyšel jsem vytí a hned jsem věděl komu patří... Patří zvlčelé zlodějce s nejhezčíma modrýma očima, která mi ukradla mé srdce.. 26.4.2019 - 1# vlkodlaci 5.10 .2019 -7# romantika SHORT STORY