Někdy si prostě říkám proč toho Alfu poslouchám, no a teď si to říkám dvojnásob..
Něco mi říká že v tom bude mít ten parchant prsty, ale teď musím řešit ještě jednu věc a to je mistr buldozer.
Ano je to Thomas.
Nevím proč Alfa vybral na tenhle úkol zrovna mě , ale co už.Klepání a lehké zavytí, tohle je Loren.
" Ahoj Moon, mám ti vzkázat že s tebou chce mluvit Scar " řekla Lor a já byla mírně překvapená, protože Chris se mnou zatím ještě ani nepromluvil, od té doby co jsme tu. Ne že by mi to vadilo, ale přece jenom mi to přijde divný...
" Ahoj, co ten chce? " řekla jsem bez emocí, protože mi bylo jasné že mě slyší.. Je to vlkodlak má velmi dobrý sluch, za to já ho ještě tak dobrý nemám to je asi moje jediná slabina..
" Nevím, ale čeká na tě v parku hned tady za rohem " řekla Lor a vypadala na to že ji to taky zaskočilo.
" Dobrá, hned tam jdu " řekla jsem, zamkla pokoj a šla za tím egoistou do parku..
Když jsem došla do parku , uviděla jsem ho tam sedět na lavičce a asi přemýšlel? Jsem ani nevěděla že má mozek na tož aby ho uměl využívat..
" Co chceš Chrisi? " řekla jsem, když jsem došla k němu. Založila jsem si ruce na hrudi a jen jsem na něj koukala stylem ' jestli se o něco pokusíš, věř že to nemusíš přežít do rána '. Nezbývalo mi nic než čekat co z toho idiota vypadne..
" Páni, jaktak koukám pořád jsi se nezměnila " řekl Chris a mě bylo jasný že to co mi chtěl, nebude důležité a že mi to může být někde, však vy víte kde..
" Víš Chrisi na tohle já nemám náladu a ani čas, takže se měj blbě, páč já padám " řekla jsem samolibě a chtěla odejít.Chytil mě pod krkem a připendlil na strom, ale asi mu nedošlo že jsem vycvičená.
Takže po pár hmatech a triků na tom stromě zůstal připendlený on." Jsi tak naivní, jestli sis myslel že mě přepereš " řekla jsem hrubým a chladným hlasem, ale pořád klidným tak aby to děsilo.. Jo, to je moje specialitka. Lehce jsem se musela uchechtnout nad jeho hloupým pokusem.
" Ne nemyslel ,jen ti chci říct aby sis dávala na Thomase pozor " řekl a bylo vidět že to myslí naprosto vážně.
Pomalu jsem ho pustila o kmen stromu dolů a musela se zasmát.
" Tak hele Chrisi, tohle je má mise co mi dal Alfa, jestli ji chceš udělat sám a tak si získat respekt, tak jsi sakra že naivní, protože ty mě nezastrašíš na to zapomeň " řekla jsem zase tím stejným, chladným, hrubým ale klidným hlasem jako na posled.
" Jen aby ti ten děvkař nezlomil to tvoje srdce, které je temné a ledové " řekl Chris a mě bylo jasné že ještě něco řekne, takže se vážně nedožije rána.
" Od tebe je to spíš pochvala než urážka" Lehce jsem se nad ním uchechtla, ale pořád mi to přišlo divnější a divnější..
" Fajn, však on ti to ukáže sám, ale pak se mi neomlouvej že jsi mě neposlechla " Řekl a já vyprskla smíchy, protože tomuhle se nešlo nesmát" Jo tak, na to se teda těším " smála jsem se pořád dál.
" Jak myslíš " řekl a já se samozřejmě pořád smála.. Jen jsem ho tam nechala se slovy.
" Nestarej se" a šla si svoji cestou dál..Ta ruka pálí pořád jako čert, ale už to ani pomalu nevnímám..
Jsem na druhé hodině ve škole a Thomas nikde. Chris ten vedle mě potichu sedí a raději nic neříká.
Že by se už naučil respektu? To teda dost pochybuji, ale bylo by to dobré.
ČTEŠ
Black Moon
RomanceUslyšel jsem vytí a hned jsem věděl komu patří... Patří zvlčelé zlodějce s nejhezčíma modrýma očima, která mi ukradla mé srdce.. 26.4.2019 - 1# vlkodlaci 5.10 .2019 -7# romantika SHORT STORY