16.Kapitola

1.5K 73 3
                                    

No ležela jsem asi hodinu, když jsem se konečně koukla na budík tak mi málem kleplo. Spala jsem sotva tři hodiny a jsou čtyři.
Oblékla jsem se a šla si to tu ještě trochu obhlédnout.

Zašla jsem do školy a jen tak si ji procházela. No uslyšela jsem celkem zajímavou konverzaci.

Z pohledu Thomase:

S Chrisem jsme v knihovně a snažíme se zjistit co ta runa znamená, ale pořád jsme nic nenašli.
Jsem celkem unavený, protože jsem celou noc nespal.

" Našel jsi aspoň něco? " zeptal se mě s nadějí v jeho unavených očích.
Záporně jsem zakroutil hlavou.

" Fajn zeptam se mého Alfy " řekl Chris no a v tu chvíli jsem uslyšel, že tu je někdo s námi.

" Slyšel jsi to taky?  " zeptal jsem se Chrise.

" Myslíš ten nádech?  " odvětil Chris a já zakroutil hlavou na znamení že ano.

" Hej kdo je tam! " zakřičel jsem a ukázal Chrusovi ať to obejde z druhé strany.

Když jsme tam vtrhli byl tam jenom Vlk?  Sakra co by ten tady dělal.

" Tak tu bych tady teda nečekal " uchechtl se Chris a já se divil o čem nebo o kom to mluví.

" Ty tu vlčici znáš? " zeptal jsem se ho podezřívavě.

" No tak trošku jo " odpověděl Chris a já myslel že ho něčím přetáhnu, ale ta vlčice na něj temně zavrčela a mě bylo to temné zavrčení dost známé, jako kdybych ho už někde slyšel? 
Ne, jen jsem unavený.

" Vyprovodím ji do lesa, tam kam patří a ty si jdi aspoň na chvíli lehnout " řekl mi Chris a já, protože jsem už pomalu padal únavou na čumák, jsem ho poslechl.

Šel jsem tedy na svou kolej a tam si lehl do postele a po chvíli i usnul.

Z pohledu Elisabeth :

"Našel jsi aspoň něco? " zeptal se Scar někoho. Jsem asi u knihovny a dost jsem se divila že se tu svítí ve čtyři hodiny ráno.
A ta konverzace je v celku zajímavá.

"Fajn zeptám se mého Alfy " řekl Chris někomu. Hluboce jsem se nadechla, ale hned jsem si zacpala pusu,  když  pohyby i zvuky utichly.

Schovávám se za jednou poličkou plnou knih a jen poslouchám.

" Slyšel jsi to taky? " zeptala se ta druhá osoba, velmi známým, mužským hlasem.
Docela se divim co dělá pan buldozer zrovna v knihovně a ve čtyři ráno, ale asi se mi to jen zdálo, přece jenom jsem toho moc nenaspala.

"Myslíš ten nádech? " zeptal se Scar. Nic se neozvalo.

"Hej kdo je tam! " zakřičel Thomas. Bohužel se mi jeho hlas jen nezdál.

Chvíli bylo ticho, ale pak se ke mně velkou rychlostí přiřítily kroky a mě nenapadlo nic jiného než se přeměnit ve Vlka.
A musím uznat zvládla jsem to o chloupek.

No přede mnou se objevili oba.
Jak Scar tak Thomas.

" Tak tu bych tady teda nečekal " to Scarovi asi ujelo a moje vlčí tlapa asi taky za chvilku ujede a jednu mu flákne, jestli ještě něco kecne.

"Ty tu vlčici znáš? " zeptal se ho Thomas podezřívavě.

"No tak trošku jo " odpověděl mu Scar a mě bylo jasné že by se pan buldozer Thomas ptal a já nehodlala riskovat.
Tak jsem udělala ještě větší hovadinu a zavrčela jsem na Scara a Thomas se na mě podíval skoumavým pohledem, protože mě už vrčet přece slyšel,  ale jen v lidské podobě.

No snad mu to nedojde jako spousta věcí.

" Vyprovodím ji do lesa, tam kam patří a ty si jdi aspoň na chvíli lehnout " řekl Scar a já věděla že teprve teď začíná zábava.

Když Thomas odešel proměnila jsem se zpět do člověčí podoby.

" Co tě to napadlo? " vyjel na mě Scar.

" Hmm, jen tak se tu procházím ve čtyři ráno ,najednou vás dva slyším a ještě k tomu z knihovny ,mluvit o našem Alfovi " řekla jsem mu klidně, ale vyčítavě.

On sklopil hlavu k zemi.

" Kurva Scare jeblo ti?  Prozrazovat mu Alfu?  A navíc odkud se vy dva znáte?  " tentokrát jsem na něj vyjela já a nehodlala ustoupit.

" Ne nejeblo mi, nic jsem mu neprozradil a do toho tobě nic není, ale tobě asi jeblo se přeměnit, co kdyby to někdo viděl? " odvětil Scar a byl na mě naštvaný. Ale taky to vypadalo jako kdyby se o mě i tak trochu bál.

" Ta za prvý, nikdo mě neviděl a za druhý, ty se o mě bojíš?  " zeptala jsem se ho povrchně.

" Hele Alfa mi tě dal za úkol hlídat a nechci přijít o krk, takže asi tak " řekl mi dost vyhýbavě a teď už vím proč Alfu seřvu já.

Co si o sobě ten kr**en vůbec myslí? 
Už nejsem žádné malé dítě.
Tohle mu nedaruju.

" Mě je úplně u prdele co se stane tvému krku, dostala jsem úkol a myslím že ho zvládnu v pohodě sama" řekla jsem naštvaně a kdo by taky nebyl. Když vás celý život buzeruje nějaký vůl, který je  v tom ještě horší než vy, co si jen hřeje prdel a hovno umí.

Chvíli jsem ho propalovala pohledem a pak jsem jen naštvaně odešla.
Neměla jsem na něj už nervy.
Dnes mám volno, zítra mám zabit nějakého vlkodlaka a v pátek je párty.

A na sobotu a  neděli mám taky jeden plán.

Procházela jsem parkem a mohlo být asi půl šestý ráno, tak jsem se na to vykašlala a šla si pro věci na kolej a pak do školy.

Sedím ve škole je asi půl sedmý a já se aspoň učím na test.
Dnes budu mít i první hodinu tělocviku a docela se i těším.

Je tu první hodina a je to matika.
Píšeme test a Thomas nikde.
Druhá hodina dějepis a Thomas pořád nikde.

Třetí a čtvrtá hodina máme tělocvik.
Jsou to vlastně i poslední hodiny, protože zbytek nám odpadl.

Stojíme v řadě a děláme docházku a hele kdo se nám přišel ukázat.

______________________________________

Ahojky ❤
Tak jo, je tu pátek a já to stihla (bych si taky mohla zatleskat)  😂
No prostě a jednoduše si užijte víkend a na školu myslete až v neděli 😀😇
Mimochodem moc se omlouvám že tahle kapitolka byla prakticky o ničem, ale v pondělí tu budete mít další, tak doufám že jsem vás nezklamala tak moc 😀
A mimochodem kdo má rád citáty tak mám ig se citáty, které většinou vymýšlím, ale někdy jsou z netu.
No prostě a jednoduše kdo by měl zájem stačí napsat do komentářů a já vám napíšu název 😇
No nic hezký víkend a papa ❤

Black Moon Kde žijí příběhy. Začni objevovat