40.Kapitola

980 66 8
                                    

" Thomasi už prosím přestaň, jsem unavená " prosila moje malá El..
Vím že jsem až moc tvrdý, ale pokud chci aby žila musím být ještě tvrdší.

" Ještě 50 kliků a můžeš jít " řekl jsem jen tak a viděl ten zároveň úlevný výraz v její tváři .

" Ale na jedný ruce, takže 25 na pravý a 25 na levý " řekl jsem tvrdě a to ji dostalo.

" Ty jsi úplně zmagořil, nemyslíš? Chceš mě snad zabít?  Thomasi jsou 4 hodiny ráno a od tý scény v kuchyni jsi mě vůbec nenechal vydechnout. "
Viděl jsem ten její výraz , který mě vždy zlomil, ale tentokrát nesmí.

" Zmagořil jsem to ano, ale z tebe jasný. Nechci tě zabít, ba naopak chci tě zachránit.. Musím na tebe být tvrdý aby jsem tě neztratil. "

Z pohledu Elisabeth:

Sklopil hlavu k zemi a já jsem se jen tak tak zvedla a udržela na nohou.
Došla jsem k němu a zvedla mu hlavu tak, aby mi viděl do očí.

" Thomasi chápeš že takhle mě akorát ničíš? Prosím nech mě vydechnout zlato " řekla jsem mu něžně a zcela upřímně.

" Jak jsi mi to řekla? " zeptal se mě , chytil moje ruce a schoval je do těch jeho.

Jen jsem se usmála, protože byl roztomilej.

" Pojď spát i ty jsi unavenej " řekla jsem mu, jenže on měl jiné úmysly.

Přišpendlil mě ke zdi na druhé straně tělocvičny.

" Jak jsi mi to řekla? " Zeptal se ještě jednou aby se ujistil že slyšel správně.

" Hmm, řekla jsem ti že jsi vůl co by měl jít spát " usmála jsem se na něj a mrknutím.

Chtěla jsem odejít , ale hodně mě přitlačil na zeď a koukal se mi do očí.

" Na něco jsem se tě ptal! " zakřičel na mě.

" Thomasi škrtíš mě " řekla jsem krkolomně, protože mi docházel kyslík.

Vypadalo to že nepřestane a tak jsem mu stáhla ruku z mého krku za jeho záda, tak jak mě to kdysi učili.

" Jestli vyhraju řekneš mi to znova.. Ano princezno? " zeptal se a mě bylo jasné že to je jen další část tréninku.

" A když vyhraju já.. Dáš mi do devíti pokoj. "

" Platí " odpověděl a trhnul rukama tak ,že se mi vytrhl i ze sevření .

Chtěl mi podkoupnot nohy, ale nevyšlo mu to..

Místo toho jsem ho přirazila na zem .

Takhle jsme pokračovali dobrou půl hodinku dokud jsem ho neshodila na zem a on jen zůstal ležet.

" Vyhrála jsem " řekla jsem.

On jen zakroutil hlavou a v tu ránu jsem byla na zemi vyčerpaná a už úplně bez síly..

Jestli jsem se před tím málem neudržela na nohou, tak teď s nima ani nepohnu.

" Tak jak jsi mi to řekla? A nebuď tvrdohlavá " Řekl a mně už vážně došla energie.

" Zlato " Odpověděla jsme poraženě.

" Já to neslyšel " dělal si že mě tak akorát prdel, protože mě slyšel až moc dobře.. Protože ty jeho uši jsou jak satelity, ne tak velký nebo něco podobného, ale slyší i list pět kilometrů daleko .

" Tak si poříď naslouchátko dědo " usmála jsem se a shodila ho ze sebe tím malým zbytečkem síly co ve mně zbyla.

Stoupla jsem si , ale asi až moc rychle , protože se mi udělalo před očima černo a já jen cítila jak letím k zemi dokud mě nechytili dvě velké ruce které mě přiložili ke hřejícímu vypracovanému  hrudníku.

" Tak pojď princezno je čas jít spát a neboj slyšel jsem tě až moc dobře " řekl mi něžně Thomas a už mě jen něžně nesl nejspíš do mé postele..
Nejsme si moc jistá protože jsem mezitím usla za zvuku jeho bušícího srdce.

Z pohledu Thomase :

Odnesl jsem ji do mé postele abych ji měl stále na očích a při sobě.

Vím že jí dávám zabrat, ale pokud chce přežít musím ji dát zabrat ještě víc.

Převlékl jsem ji do mého  trička , které jsem vytáhl ze skříně, protože bylo nejblíže a šel dát její věci do pračky, protože byly samozřejmě spocené.

Jenže jsem potkal Nathana.

" Co jsi s ní dělal? Slyšel jsem nějaký hluk z tělocvičny, ale když jsem tam došel nikdo tam už nebyl " řekl naštvaně Nate 

" Jen jsme trénovali " řekl jsem klidně.

" Jo a proto je na jejím tričku co právě neseš krev? " zeptal se tvrdě.

" Spadla ji činka na nos, když jsme nedával pozor " pokrčil jsem rameny.
Byla to výmluva, protože sám jsem si tý krve nevšiml.

Jeho nasraný výrazy znám už moc dobře a to jak mě vždy přirazí na zeď a chytne pod krkem taky.

No a to taky udělal . Ani ne za minutu jsem byl přilepený na zdi s jeho rukou pod krkem.

" Tak činka, jo? Thomasi myslíš že nepoznám za ty léta kdy lžeš? " řekl nasraně.

" Dobrá, nevím kdy se jí to stalo " řekl jsem, protože mě to kurva sralo.

" Co jsi jí provedl? A co ta holka provádí s tebou? " Zeptal se.

" Nic jsem ji neprovedl a ona se mnou nic nedělá " řekl jsem, protože jsem měl Alfovo výchovných lekcí už plné zuby.

" Jestli zjistím že jsi ji něco provedl tak jsi mrt.. " nestihl to ani doříct, protože zezhora se ozval výkřik, který patřil Elisabeth.....

______________________________________

   Zdravím vás po dlouhé době.
   Je mi hrozně líto že nevycházely    
kapitoly přes léto, ale neměla jsem vůbec žádné nápady a přišli mi ty kapitoly co jsem psala prakticky o ničem. Potřebovala jsem přestávku a navíc bych je ani nestíhala psát.
Ale teď už se pokusím psát minimálně jednu za týden vzhledem k tomu že tu už zase máme školu. Doufám že jste si užili léto a přeji vám úspěšný školní rok nebo ať se vám daří v práci.
Děkuju vám moc za podporu kterou mi ukazujete a můžete se těšit na další kapitolu, která vyjde příští týden.

Děkuju za vše ❤
**Bestie**

Black Moon Kde žijí příběhy. Začni objevovat