30.Kapitola

1.2K 72 0
                                    

Nakonec jsem se na ně vykašlala a vyrazila k Alfovi rovnou.

Hned jako prvního jsem potkala Skye.

" Ahoj kotě " Nadhodil ten svůj úsměv.

" Nazdar stěně " ucedila jsem.

" Copak koťátko?  Nikdo si tam s tebou nechtěl hrát? " zeptal se mě slizkým hlasem a přistoupil až ke mně.

" Právě že chtěl " prskla jsem na něj.

" Co tě žere? " zeptal se už vážným hlasem, když zjistil že to myslím opravdu vážně a že si s ním nehraju.. A abych to řekla takhle... Po Thomasovi nemám má kluky vůbec náladu.. Ale aspoň za jednu věc mužů Thomasovi poděkovat. Ukázal mi že mám na lepší než je Sky, a proto jsem se rozhodla se s ním rozejít.

" Nebaví mě to " řekla jsem mu a v duchu se musela uchechtnout  tomu výrazu,  co právě na tváři vyrobil.

" Co tě nebaví brouku? " zeptal se přistoupil až ke mně a přitáhl si mě za boky až k němu.

" Hah ty se ještě ptáš?  Ty mě nebavíš " uchechtla jsem se. Odtrhla jsem se od něj a strčila ho na zem.

" Co se s tebou stalo? Byla jsi pryč jen týden a jsme spolu už přes rok,  to jsem byl vážně celou dobu jen tvoje zkurvená hráčka,  která tě nakonec omrzela? " začal křičet a naštvaně se ke mně blížil. Začal do mě strkat.

" Taky se to tak dá říct a jestli do mě ještě jednou strčíš přísahám že domu půjdeš bez ruky " vyhrozila jsem mu a jeho pocity mi byly u prdele. Měla jsem v sobě plno vzteku a ty sny s jeho podobou mu v tom zrovna nepomohly. Chápu že za ty sny nemůže, ale já toho mám plné zuby.

" Jsi jen obyčejná děvka na jeden týden " řekl a naposledy do mě strčil.
To jsem už nevydržela.. Ty slova, jakoby věděl co se za ten týden stalo.
Odhodila jsem ho pořádnou silou na strom a on zaskuhral a sjel po zádech po tom stromě dolů...
Stoupl si a tentokrát on mě v jedné sekundě odhodil.
Ale už ne tak daleko.. Dopadla jsem okem na kořen jednoho stromu.
Rychle jsem si stoupla.

" Páni netušila jsem že i stěně se umí trochu prát " uchechtla jsem se..
Oko mě neskutečně bolelo,  ale je mi jasný že tam bude jen monokl.

" Tak a dost vy dva! " zařval na nás Alfa, který ani nevím kde se tam vzal.

" Skyi Lukasi Conore ty se dostavíš do zasedací síně za půl hodiny " prohlásil a mě došlo co Sky udělal.. Máme pravidlo že nikdo nižší úrovně nesmí zaútočit na Alfu a nebo na jeho nižší úroveň což jsem já a jelikož on to porušil,  tak bude možná i vyhozen z téhle smečky. Jak já miluju pravidla.

" Ty Moon pojď " řekl Alfa.

Když už jsme byli u něj v jeskyni zeptal se mě na něco co jsem nečekala.

" Jsi v pořádku? " ptal se až moc starostlivě.

" Samozřejmě pane.. On mi nedokáže ublížit nějak vážně,  na to je až moc slabý "řekla jsem svým profesionálním hlasem. On zavrtěl hlavou a už jsem tu měla zase toho starého známého Alfu.

" V tom případě mi vysvětli jak to že ten vlkodlak ve čtvrtek nechcípl? " zařval na mě jeho otázku.

" Pane někdo tam byl s ním a vím i kdo... Avšak nevím do jaké smečky patří " vysvětlila jsem mu.

" Jméno? " zeptal se mě.

" Harry a říkal že jeho pán je lovec Amphiarayů " vysvětlila jsem mu.. Ano chápu že je to trochu jinak, ale chci vědět zda o tom Alfa něco neví.

" V tom případě si dávej velký pozor a řeknu Scarovi a Tear aby zvýšili ochranu "řekl.

" A co ten Thomas,  jak je na tom?  Ví o tom že je vlkodlak? " zeptal se mě a mně hned bylo jasné, že musím lhát.. Ano nejraději bych toho zmetky nechala zabít,  ale slíbila  jsem to Lor a Chrisovi .

" Neví o ničem pane " odpověďela jsem mu.

" Dobře ještě tomu dáme pro jistotu čas " kývl na mě hlavou na znamení,  že můžu odejít.

" Pane vylučte Skye z téhle smečky, nezaslouží si tu být " řekla jsem a odešla .

Vyrazila jsem domů  asi něco okolo půlnoci, protože jsem si sebou brala ještě pár věcí a samozřejmě jsem z dálky sledovala Skyovu scénku,  když se dozvěděl o tom že tu končí. Byl k smíchu .

Přišla jsem na kolej a hodila sebou na postel.. Usla jsem hodně rychle.
Nic se mi kupodivu nezdálo, ale zbudilo mě zavrčení z pod mého okna.. Znělo to jako vrčení a kňučení zároveň.

Vyskočila jsem z postele a běžela k oknu avšak když jsem se podívala ven nikdo ,ani nic tam nebylo.

Mávla jsem nad tím rukou, protože jsem včera tak trochu zapomněla se najíst... No po kocovině a Skyovi jsem hlad neměla už vůbec. Ale teď mi kručelo v žaludku jako blázen.

Podívala jsem se na hodiny a zanadávala.. Šest hodin ráno..
Šla jsem do kuchyňky na koleji a našla jsem tam nějaký cereálie a mléko.
Snědla jsem celou misku.

" Ona je co?  " zaslechla jsem kus konverzace, která se ozývala z pokoje přímo vedle mého... Neboli z Lorenina pokoje.

" Ona je Amphiaray " řekl Chris.

" Dobrý zase to nemusí vědět celá smečka " vtrhla jsem tam v celku naštvaně.

" El ty o tom víš? " zeptal se mě překvapeně.

" Thomásek se prokecl " usmála jsem se na něj.

" Ty jsi to vůbec neměla vědět a co to máš s okem?  " zeptal se starostlivě když ke mně přistoupil.

" Neřeš " uvedla jsem a odešla pryč jak nejvíc naštvaně to šlo.

Rychle jsem si v pokoji vzala věci a vydala se do tělocvičny. Kde jsem byla až do oběda.
Potom jsem si od Lor půjčila motorku a vyrazila.
______________________________________

Black Moon Kde žijí příběhy. Začni objevovat