Když už jsme konečně dojeli, tak párty byla v plném proudu a já si všimla velice známé motorky stát opodál.
" Nervózní? " zeptala se mě výsměšně Lor a měla kupodivu pravdu.
" Já nejsem nikdy nervózní " uchechtla jsem se a ona poznala že lžu.
Už se otevírali ty dveře do obří vily a já přes ten hluk pomalu neslyšela vlastní myšlenky.
" Nádech ,výdech, úsměv, štěstí a užívej " zařvala mi do ucha Lor.
Šla jsem před ní a jakmile jsem tam vlezla hudba utichla a všichni se na mě podívali.
" Tyvole to je kočka " uslyšela jsem někoho zařvat. Pak jsem se rozhlédla a našla majitele zdejší motorky.
" Klídek ta je moje " uchechtl se a přišel až ke mně.
" Šťastlivec " zařval někdo další.
" Kdo řekl že jsem tvoje Thomasi, jeden tanec hned neznamená vše " usmála jsem se na něj.
" Ale znamená maličká " usmál se tentokrát on.
Otočil se a zvolal.
" Dobrý stačilo, vraťte se ke svým věcem " najednou si zase všichni začali všímat svýho a hudba se zase spustila.
" Pojď někdo tě chce vidět " zašeptal mi do ucha a už mě někam vedl.
Prošli jsme přes dav do nějakého pokoje a tam jsem už poznala známou tvář.
" Eriku ahoj " přišla jsem k němu.
" Nazdar El " obejmul mě.
No a pak jsem si toho všimla.
Měl škrábanec přes celé oko.
Vzpomněla jsem si na kousek z toho večera ze kterýho jsem si až do teď pamatovala jen jednu velkou ránu.Vzpomněla jsem si na kus z toho večera.
..............
" Kdo jsi? " začal svým vlčím a hlubokým hlasem.
" Tvoje smrt " odpověděla jsem mu tím svým a doslova na něj skočila a chtěla ho i zabít, vážně..
Ale co když má rodinu, bratra nebo sestřičku.. Jako jsem měla já..
Zaklepala jsem hlavou a chtěla ho dodělat, ale nakonec mě odhodil..
Měla jsem jen naražený žebra nic velkýho, ale on skončil s nehezkým škrábancem přes celé oko z kterého mu tekla krev..
......." Přes celé oko z kterého mu tekla krev " řekla jsem nahlas a málem sebou třískla.
Thomas mě rychle chytil a odvedl zase do úplně jiného pokoje, kde nikdo nebyl a zamkl.
Já si sedla na postel a on byl už zase u mě.
" Co se stalo a o kom si mluvila? " zeptal se mě a já nevěděla kde začít.
" Vzpomněla jsem si na kus toho večera a Erik má stejnou ránu přes oko jako ten vlkodlak, kterého jsem nakonec nezabila " odpověděla jsem mu a i mě překvapilo jak moc mu věřím, že jsem mu dokázala říct celou pravdu.
" Cože má? " zděsil se toho.
" Tu ránu přes oko... " sklopila jsem pohled k zemi a pak mě napadla ještě jiná věc, kterou si musím vyřešit, ale nejdřív jsem se musela jít napít.
" Dobře já se ho na to ještě zeptám" odpověděl mi Thomas a já už pomalu vstala.
" Kam jdeš? " zeptal se.
ČTEŠ
Black Moon
RomansaUslyšel jsem vytí a hned jsem věděl komu patří... Patří zvlčelé zlodějce s nejhezčíma modrýma očima, která mi ukradla mé srdce.. 26.4.2019 - 1# vlkodlaci 5.10 .2019 -7# romantika SHORT STORY