36.Kapitola

1.3K 67 15
                                    

" Nebreč " usmála jsem se na Nathana.

" Možná že můj bratr je zmetek, ale aspoň jsem rád že on a Lýdie měli tebe " usmál se pro tentokrát on.

Objal mě a dost silně.

" Taky tě mám ráda, ale škrtíš mě " řekla jsem mu do ramene a on se uchechtl .

" Promiň " odpověděl mile.

" Stejně bych byla radši kdyby jsi byl mým otcem ty " řekla jsem když mě pustil.

" Aby sis to brzy nerozmyslela, protože zítra začínáme s tréninky " zasmáli jsme se pro tentokrát oba.

" To je pravda a když mám zítra trénink nemohla bych si dnes užít? Třeba ve výchřivce? "Usmála jsem se na něj.

" Jdi si pro plavky a já ti ji zapnu " uchechtl se a odešel.

Já si šla nahoru pro plavky a znova uslyšela ránu z mého pokoje.

" Doprdele au " zakřičel Thomas.

Zkusila jsem otevřít dveře , ale byly zamčené.

" Thomasi? " zaklepala jsem.

" Jsi v pořádku ? " zeptala jsem se, protože jeho jen tak něco nebolí.

" Jo jsem a sem můžeš teprve až to bude dodělaný " zahulákal přes dveře zpátky.

" Fajn tak mi najdi plavky! " zakřičela jsem na něj netrpělivě zpátky.

Ani ne za minutku se otevřely dveře a on vylezl i s mýma plavkama

Když mi je podával všimla jsem si jeho úplně fialové ruky a on už chtěl odejít, protože věděl že jsem si toho všimla.

Chytla jsem jeho ruku a začala si ji prohlížet.

" Co to má znamenat " řekla jsem naštvaně a on sklopil pohled k zemi.

" Jen jsem se omylem bouchnul kladívkem " vymlouval se.

" Myslíš si snad že jsem blbá? Thomasi, kurva co se stalo? " mračila jsem se na něj a byla jsem opravdu dost naštvaná.

" Fajn našel jsem vzkaz od tvého bývalého přítele " řekl naštvaně zase on.

" Ale to nevysvětluje tohle " řekla jsem a pozvedla jeho ruku v mých rukou.

" Byl jsem tak naštvanej že jsem se nesoustředil a trefil velkou ranou sám sebe " utrousil.

" Co ten kretén zase napsal? " zeptala jsem se ho.

" Snad se ti dobře šuká s hybridem ty kurvo" řekl potichu a začal neuvěřitelně zatínat prsty až mu zbělaly klouby a s svými nehty si prořízl kůži a začala mu téct krev.

Chytla jsem obě jeho ruce a podívala se mu do očí aby se uklidnil, ale stejně jsem ty slova nemohla dostat z hlavy, protože skoro to samé řekl Sky ve snu.

" Dodělej to a na toho idiota zapomeň, protože on jen žárlí že mě ztratil a ty jsi mě zase našel " řekla jsem , s pusou na tvář a plavkama v ruce jsem se rozešla se do Thomasovo pokoje převléct.

Slezla jsem dolů ze schodů v Thomasovo obřím županu, který jsem u něj našla.

" No konečně  , výchřivka je zaplá a připravil jsem ti ručník " usmál se na mě a já zašla do žádnější místnosti že které už byl slyšet hluk.

Vlezla jsem tam a sundala si župan.

Zalezla jsem si do vody a jen zavřela oči.

Chtěla jsem se uvolnit , ale opravdu to moc nešlo.

Black Moon Kde žijí příběhy. Začni objevovat