12.Kapitola

1.8K 76 3
                                    

Když jsem konečně usla zdál se mi další hnusný sen..

Přišla jsem asi ze školy, protože jsem hodila taškou a napadlo mě dát si sprchu..

Jenže jsem zaslechla hluk z pokoje, šla jsem se tam tedy podívat a uviděla jsem tam Skye? Co ten tu dělá?

"Skyi? " zeptala jsem se překvapeně..

V zápětí jedné sekundy mě připendlil
na zeď.. Oči měl černé, dokonce černější než samotnou noc..

"Ty jedna proradná mrcho! " křičel vzteky Sky..

No super on mě tu škrtí a já jsem proradná mrcha.. To jsou sny..

" Skyi uklidni se, však já ani nevím o co tu jde "
Uchechtla jsem se tomu, protože jsem věděla že to je jen další posraný sen..
Ale to jak mě držel, ta bolest mi přišla skutečná..

" Tak ty nevíš jo? A to že si šukáš s hybridem nevíš jo? Si ze mě děláš prdel? " divím se ze z něj nesli blesky

" S jakým hybridem a ne z tebe si prdel vážně nedělám, to ty tady jančíš jako největší dement na světě, si pil či co? " řekla jsem už i tak trochu nasraná.. budu tuhle hru klidně hrát s ním, ale stejně by mě zajímalo co tím hybridem myslel nebo koho? Další otázka na kterou chci znát odpověď, no nic dáme ji na seznam..

" Jako že jsem ožralý ty jedna malá děvko" dál si zuřil Sky ty svoje nesmysly.. Tak děvka jo? Ať se podívá ten kr*tén na sebe a pak soudí mě..

" Se podívej na sebe a pak mi říkej děvko " uchechtla jsem se, ale už jen ta velká bolest mi naznačuje že s tímhle snem není něco v pořádku..

" Ne ty se podívej na sebe " řekl Sky a v tu chvíli zmizel a já se objevila, no vypadá to jako nějaká vzpomínka..

Byl to den kdy jsem se poprvé s někým vyspala bylo mi pouhých 16 let..
A pak se v tý posteli kluci jen střídali, půlku už jsem ani neznala..

Myslela jsem že poslední bude Sky, ale byl tam on? Co tam dělal Thomas? Však s ním jsem to nedělala..

" Moc vtipný Skylere, tohle vše je jen zkurvený sen! " zakřičela jsem protože mi přišlo vše nějaký až moc podivný a reálný

" Možná ano, možná ne " objevil se Sky vedle mě už trochu klidný..

" Dokaž to ty jeden parchante " mluvila jsem klidně a sama sebe jsem děsila tím tónem jakým jsem mluvila... Ale mě to bylo kurva že jedno, prostě jsem se chtěla už vzbudit....

" Tohle ti možna dokáže víc než chceš"
řekl Sky když v momentu jedné sekundy vytáhl nůž vzal moji dlaň a řízl mě..

Věřte nebo ne ta bolest byla až moc skutečná..

Když už jsem se konečně vzbudila, chtěla jsem se vyhoupnout do sedu ale zase jsem si lehla zpátky protože mě bolela ruka do které mě Sky ze snu řízl..

No když jsem se na ni i podívala, tak jsem si myslela že mě odvezou..
Táhl se na ní dlouhý řez že kterého teklo krve jak z vola...

" No to si že mě děláte prdel " řekla jsem a nemohla spustit oči z té ruky...

Je tohle vůbec možné? Tak nejenom že jsem vlkodlak, vycvičený Alfův pejsek a totálně nová v lidském světě, ale dokonce mám živé sny? No super...

Šla jsem si tu ruku umýt do koupelny a obvázat si ji.. Vytáhla jsem malou lékárničku co měl každý ve svém pokoji v koupelně ve skříňce..
A sikla s nehezkou nadávkou protože to sakra že bolelo, pálilo,štípalo a nevím co ještě...

Já jsem jen zvědavá jak tohle zamluvím..

Když jsem se podívala na hodiny tak jsem zjistila že je něco okolo 5 hodiny ráno..

Super ne? Nejenom že mě chce zabit Alfa,ale dokonce i moje sny.. super teď už totálně blazním no neber to..

Vzala jsem si velkou mikinu a tu ruku schovala do rukávu tak ,aby nevyčuhoval ten prokletý obvaz..

Naštěstí to byla levá ruka a já jsem pravák, ale to že večer nepůjdu do tělocvičny mě hodně štvalo.Jít tam mohu, ale nechci riskovat že mě uvidí Thomas a bude se vyptávat a starat se..

Umím se o sebe postarat sama, vždy jsem se o sebe starala sama, ale jemu pravdu říct nemůžu a taky nechci..

Upřímně teď mi je trošku líto že ho budu muset zabít, ale život jde dál, nebo ne? No můj dál půjde když se mě všichni, včetně mých snů, nebudou snažit zabít.

Proč já? Tohle je otázka kterou se můžu zeptat na cokoliv, ale stejně na ni nenajdu odpověď..

Velká mikina, černé potrhané rifle, nějaké kecky, vysoký culík a zafáčovaná ruka, tak a můžu jít do školy..

Ale dnes si budu muset dávat větší pozor, protože nechci riskovat Thomase a ty jeho hloupý starostlivý kecy, které mě nejen nezajímají, ale taky na ně nemám náladu.

Že já vůbec slibovala ten tanec..

No už jsem to slíbila, tak co se dá dělat a on si pokoj nedá.. Znám ho sice jen jeden den, ale i tak..

Jeden tanec mě snad nezabije, nebo ano?

Black Moon Kde žijí příběhy. Začni objevovat