" Čí by to teda měla být práce? " zeptal jsem se starostlivě Chrise.
" No podle té runy, to vypadá na práci čaroděje" řekl Chris, já na něj jen čuměl s bradou až na zemi a nemohl uvěřit tomu co řekl.
" Čaroděje? Já myslel že už nejsou " řekl jsem nedůvěřivě.
Abych vám to vysvětlil...
Já a Chris se už známe od mala a každý víme co jsme zač.
On ví že jsem vlkodlak a já vím že on je vlkodlak taky.
Byly jsme kamarádi a to hodně dobří, ale pak se přidal k jiné smečce.
Od té doby jsme se moc nebavili.
Sám to nechápu, ale bylo to jeho rozhodnutí." Taky jsem si myslel že už nežijou, ale jinak nevím kdo by to mohl být a na čaroděje to sedí " řekl Chris a já se i tak trochu zděsil.
" V tom případě máme velký problém " řekl jsem trošku vystrašeně, protože si moc dobře pamatuji kdo zabil mé rodiče.
" Neříkala ti něco že má blbý sny nebo něco podobného? " zeptal se Chris a já záporně zakroutil hlavou.
" Vůbec si nic takového nepamatuju " řekl jsem mu a on se zamračil ještě víc.
Z pohledu Elisabeth :
Probudila jsem se, ani nevím pořádně kde, protože jsem měla pořád zavřené oči a jen poslouchala docela zajímavou konverzaci, co za mnou vedl Chris a Thomas.
" A nelžeš mi náhodou? " zeptal se podezřívavě Chris. Co se to tu kurva zase děje? Jo tak teď se proklínám, že jsem usla.
Ale ještě horší bylo že mi přišlo jako kdybych na ruce neměla obvaz."Chrisi však mě znáš už od malička a moc dobře víš že ti teď nelžu " zvedl lehce hlas Thomas.
Oni se znají od malička? Že se mi s tím Chris nepochlubil. Já kdybych znala takhle velký buldozer asi bych se s tím pochlubila.
" Dobře promiň a zmlkni jinak vzbudíš Elisabeth a věř že pak by jsme teprve měli průser " zašeptal mu Chris.
Ty budeš mít průser Chrisi. Ale jsem ráda že ze mě má aspoň trochu respekt.
" Odkud se vlastně znáte ty a El? " zeptal se Thomas.
" Thomasi promiň, ale tohle ti říct nemůžu na tohle se zeptej El. Já na to nemám oprávnění. " řekl Chris a měl hodně že velký štěstí, že to tady panu buldozerovi nevykvákal.
Mě by ale kurva že zajímalo pár věcí a to jaký hovado mi sundalo obvaz a taky co se to tu doprdele děje?
Sice jsem mohla každou chvílí vyskočit a zahlásit všem že jsem vzhůru, ale taky musím ještě za Blackem. Chudák tam na mě bude čekat.
" No nic já už musím a ty by si měl odsud taky vypadnout. " no výborně Thomasi, první chytrá věc co jsi z tý tvý huby za ty dva prokletý dny vypustil.
" Dobře, tak jdeme a na tu runu se podívám do knihovny " řekl Chris.
Jakou runu? No to je teď jedno,
hlavně že jsou pryč.Když jsem uslyšela cvaknutí dveří tak jsem otevřela oči a zjistila že jsem vlastně ve svém pokoji.
No a teď mi vlastně došlo, jak se sem ty dvě paka dostali? Však jsem to tu zamykala. Na to se jich zítra ve škole zeptám. Ale zamaskuju to.
Znovu jsem si vydezinfikovala tu ránu na ruce a uchechtla se nad tím že to vypadá jak podělaný F, obvázala jsem si tu ránu čistým a novým obvazem a vyrazila za Blackem.
ČTEŠ
Black Moon
RomansaUslyšel jsem vytí a hned jsem věděl komu patří... Patří zvlčelé zlodějce s nejhezčíma modrýma očima, která mi ukradla mé srdce.. 26.4.2019 - 1# vlkodlaci 5.10 .2019 -7# romantika SHORT STORY