Z pohledu Thomase :
Bylo neuvěřitelné co se mnou ta holka dělá.
Je tak silná a dokáže i zabít, ale taky je malá a bezbranná zároveň.
Vzal jsem ji do náručí a vzal ji ke mně do pokoje aby si odpočinula a taky proto že její postel byla stále mokrá.
Chtěl jsem ji jen položit a nechat jí prostor.
" Thomasi vím že bych jako správná bojovnice měla být silná a vše vydržet sama, ale zůstal bys tu prosím? " zeptala se. Dal jsem jí pusu do vlasů a utřel jí tu slzu, která ji stékala po tváři.
" Dobře, ale potřebuji jít ještě za Nathanem " usmál jsem se na ni a ona jen potichu kývla.
Přikryl jsem ji a lehce přivřel dveře .
No a už jen když jsem scházel ze schodů jsem si všiml Nathanovo obličeje . Byl celkem zamračený, ale i starostlivý.
" Jak jí je? " zeptal se starostlivě.
" Myslím že bude v pohodě " řekl jsem a všiml si úlevy v jeho obličeji.
" Můžeš mi říct proč jsi mi neřekl že tu bude Chris? Ten Chris který je můj syn a všechno vždy jen zkurvý ještě víc? Jestli to takhle bude pokračovat ta holka se nechá porazit a všichni na tomhle světě jsou mrtví v sekundě! A jestli by se k nim ještě přidala, tak už není šance žádná! " začal na mě křičet.
" Můžeš být chvíli zticha! " zakřičel jsem na něj, protože jsem měl furt na mysli Elisabeth v mém pokoji, která už teď toho má plné zuby.
" Už teď toho chudák holka má dost a jestli tohle slyšela! " začal jsem já a v Nathanovo tváři se ukázala vina.
" Slyšela a všechno, ale nejsem si jistá zda bych se k nim přidala.. Protože já i kdybych byla na dně tak to neudělám a víš proč ? " scházela dolů El se zatnutýma zubama a koukala se Nathanovo přímo do očí. Sešla a chytila ho dost silně pod krkem.
Slzy v jejích očích se tam zas zaleskly." N.. Ne " řekl Nathan, protože skoro nemohl dýchat. Já jsem tomu jen přihlížel, protože vím že ona ho nezabije.. No teda nevidím do budoucnosti , ale zatím ho nezabije .
" Protože já nejsem jako můj zbabělý otec! " zakřičela svým vlkodlačím hlasem a pustila ho na zem.. On se jen chytil za krk a zhluboka dýchal.
" Kurva... Ta.. Holka má potenciál " řekl Nathan a kašlal.
"To jen aby tě zase někdy nenapadlo mě podceňovat " usmála se na něj, ale tohle nebyl úsměv radosti , ale jen varovný úsměv.
" El neuzavírej se " řekl jsem ji a celá její pozornost se otočila na mě a vypadala jako kdyby si mě až teď všimla.
" Byla jsem uzavřená celý svůj život abych na sobě neukázala ani jedno zaváhání ani jednu chybičku, tak proč bych to nemohla udělat i teď? " řekla a šlo z ní čiré zlo.. Chytl jsem ji za ramena a podíval se do jejích očích a měla je černější než samotnou noc.
" Protože to nejsilnější co máš je tvé srdce a jestli ho uzavřeš i přede mnou, tak ti už nikdo nedokáže pomoct.. Nejsi to ty.. Znám obě tvé strany a miluju obě, protože i já se umím uzavřít před světem. Ty si možná myslíš že tak vypadáš silnější, ale pleteš se, protože to jen dokazuje že se bojíš a potřebuješ pomoct a tak ti říkám.. Nech mě ti pomoct " řekl jsem ji a pomalu pozoroval jak se její oči mění zase zpátky do té modré, kterou tak moc miluju a ve které bych se mohl i utápět roky.
ČTEŠ
Black Moon
RomanceUslyšel jsem vytí a hned jsem věděl komu patří... Patří zvlčelé zlodějce s nejhezčíma modrýma očima, která mi ukradla mé srdce.. 26.4.2019 - 1# vlkodlaci 5.10 .2019 -7# romantika SHORT STORY