27. Kapitola

1.4K 67 0
                                    

Když už mě položil,  byly jsme u něj na pokoji.

" Thomasi řekla jsem ti že se máš držet ode mě dál " zaprosila jsem ,on se na mě podíval a pousmál se 

" Stejně nebudu a nechápu proč bych se od tebe měl držet dál,  jsem silnější " uchechtl se .
Kurva já si teď hlavně potřebuju promluvit s Chrisem a ne s tady panem buldozerem.

" Kurva já si nedělám prdel,  jestli ti to přijde vtipný tak se mi směj,  ale já mizím " řekla jsem mu a chtěla odejít,  ale on mě samozřejmě nechtěl pustit.

" Nepřijde mi to vtipný.. " najednou zvážněl " já jen chci vědět pravdu o tobě a co jsi zač " pověděl mi.

" A to je to před čím tě chráním " zavrčela jsem na něj.

" Dobře uděláme obchod, ano? " pousmál se.

" Do tohodle bych nikdy nešla,  ale poslední dobou se vždy něco posere a tohle už bude jen třešnička na dortu,  takže souhlasím " pověděla jsem mu profesionálním hlasem a podala mu ruku.

" Ale musíš odpovídat popravdě " odpověděl.

" S tím problém nemám " řekla jsem mu pořád stejným hlasem,  jak když vyslýchám vlkodlaka a on byl napůl vlkodlak..

" Dobrá,  obchod uzavřen " přijal mojí nataženou ruku.

" Začínám " mrkla jsem na něj.

" Jak jinak, že mrško?  " uchechtl se a taky mluvil úplně jiným způsobem.

" Co mi můžeš nabídnout o čem nevím? " zeptala jsem se ho.

" No pravdu o tý runě na tvé ruce a pravdu o tom kdo jsi a proč se ti zdají ty sny " odpověděl a tím mě úplně zaskočil.. Přišpendlila jsem ho na zeď a polovlčím hlasem se zeptala.

" To ty v tom máš prsty?! " a samozřejmě jsem nezapomněla přidat zavrčení.

" Ne nemám.. Má v tom prsty čaroděj " já ho pustila a začala se smát.

" Ty už dávno nejsou Thomasi,  jen se tím straší malé děti " smála jsem se dál.

" Ale ty sny.. " nenechala jsem ho dopovědět a hned ho přerušila.

" Ty sny jsou jen zkurvené noční můry o mém životě,  takže nic do čeho by jsi měl strkat svůj vlčí čumák Thomasi " vyjela jsem na něj.

" El,  tohle teda necháme na potom,  teď je moje šance se tě na něco zeptat " řekl a pokračoval..

" Poslouchám " ucedila  jsem.. Je mi líto, že jsem tak moc hnusná,  ale chci ho od sebe odehnat..

" Ty jsi už v tomhle profík,  to jde poznat z tvého hlasu a proto se tě ptám co děláš u Alfy, jakou máš pozici?  "zeptal se.

" Jsem profesionální zabiják vlkodlaků vycvičený od samotného Alfy a mám tu nejvyšší pozici,  která připadá vlkodlakovi hned po pozici Alfy " řekla jsem mu a on se na mě podíval dost 
překvapeným výrazem.

" To si děláš srandu?  Ty a zabíjet,  no musím uznat že Jamieho jsi usadila hodně rychle a ten způsob tomu taky odpovídá,  ale stejně ty a zabíjet? " koukal s otevřenou pusou.

" Ano já a zabíjet.. Teď přišla řada na mě.. Kdo je tvůj Alfa?  " zeptala jsem se ho s úsměvem na tváři,  protože to je zakázáno říkat vlkodlakovi z jiné smečky.

" Když to ví i Chris.. " pokrčil rameny a pokračoval dál " můj Alfa je můj trenér basketbalu " odpověděl mi a tentokrát jsem bradu až na zem měla já.

Black Moon Kde žijí příběhy. Začni objevovat