34.Kapitola

1.3K 74 3
                                    

V tom filmu byla jedna scéna.

Panenka seděla na židli a holčička tam vešla a něco  zatáhlo panenku do zadu.

Trochu jsem sebou cukla, protože jsem se lekla.

A uslyšela jsem vedle sebe lehké uchechtnutí.

" Hele nesměj se mi, copak se nemůžu leknout " řekla jsem a on se rozesmál ještě víc.

Vzala jsem polštář o který jsem se opírala a hodila ho na něj , ale on to stihl chytnout .

Nakonec mě přišpendlil na gauč, tak že jsem pod ním ležela jak prkno.

" Ty sis snad myslela že mě tím polštářem trefíš? " zeptal se.

" No to víš, to byl takový můj tajný sen" zasmála jsem se a on taky .

" A tohle je můj tajný sen " řekl a lehce mě políbil na rty.

Nohy jsem si obvázalaokolo jeho pasu, tak aby mi nezdrhl ,ikdyž to nehrozilo , přitáhla si ho k sobě a prohrabávala mu vlasy.

Zase jsme spojili své rty, ale to bych nemohla být já kdyby nám to samozřejmě někdo nepřekazil.

Uslyšeli jsme lehké odkašlání hned vedle pohovky a rychle se odtrhli.

" Jak vidím asi tě budu na noc v tom pokoji zamykat " ukázal na mě a sám se později uchechtl.

" Dělejte si co chcete, ale ne na mým gauči a na mé kuchyňské desce " řekl Nathan a všichni jsme se zasmáli.

" A ty by si ji měl vybrat ten nábytek a ustlat si na gauči, protože se chci dnes v noci vyspat a nechci vás poslouchat" řekl a Thomas jen obrátil oči v sloup.

" Neboj se strýčku " řekla jsem s úsměvem na tváři.

" Má pravdu měl bych ti vybrat nábytek " řekl .

" Fajn a já se půjdu porozhlédnout po okolí " řekla jsem a šla se podívat do mého pokoje a vybrat si z krabic nějaké oblečení.

Nakonec jsem si vzala jen černé roztrhané ryfle a šedé tílko.

" Brzo doma " řekl Nathan.

" Ano mami! " zakřičela jsem na něj zpátky a vyšla  ven zadníma dveřma abych se podívala na zbytek domu.

Bylo něco okolo tří hodin odpoledne a bylo nádherně.

Podívala jsem se na barák a opravdu to byla obří vila . A prozkoumala jsem z ní asi jen čtvrtinu.

Ale teď jsem se šla podívat na zahradu.  No a ta byla samozřejmě také obrovská.

Hned kousek od zadního vchodu byl velký bazén a musím se přiznat že se těším až ho využiju.

A opodál byla obří louka a les.

Nevěděla jsem zda tam mohu, ale mě to bylo jedno.

Šla jsem až do hlouby samotného lesa a samozřejmě jsem tak trochu zabloudila.

Uslyšela jsem křupnutí větvičky někde opodál a zpozorněla.

Byl tam keř a ten se začal třást.

Opatrně jsem se k němu rozešla a dost se lekla, když z něj vyskočil králík.

" Betty ? " uslyšela jsem za sebou jemný  hlásek , který se neskutečně podobal Sofiinu, ale věděla jsem že to ona být nemohla.

Otočila jsem se a za mnou stála malá Mia.

" Ahoj Mio, co tu děláš? " zeptala jsem se jí.

Black Moon Kde žijí příběhy. Začni objevovat